سه شنبه، 18 آبان 95 - 12:25

مرکز تخصصی اسپاد –  www.espadsystem.ir  -سیستم حامی متخصصین و محصولات ایرانی می باشد و جهت ارتقا و فروش محصولات ایرانی تمام تلاش خود را بر روی این مهم قرار داده است و از جمله محصولات جدیدی که این مرکز بر روی آن تمرکز دارد نسخه تکامل یافته آنتی ویروس پادویش ۲۰۱۷ می باشد که در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل رونمایی شد.

espad

ضد بدافزار پادویش
www.padvishantivirus.com

com-amnpardaz-padvish

ضد بدافزار پادویش نسخه ۲۰۱۷ که در مراسم هفته نکوداشت پدافند غیرعامل ، به‌عنوان نسخه تکامل‌یافته این محصول بومی معرفی شد، قابلیت مقابله با انواع تهدیدات سایبری را دارد. این آنتی‌ویروس دارای زیرساختی است که با قابلیت UMP می‌تواند در برابر نفوذ انواع بدافزارها از طریق USB مقابله کند. ابزار Device Control از دیگر مزایای آنتی‌ویروس پادویش است که از طریق ایجاد محدودیت برای دستگاه‌های متصل، از نشر اطلاعات حیاتی کاربر جلوگیری می‌نماید.
ابزار Anti-Crypto یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در این نسخه آنتی‌ویروس است که توانایی شناسایی، غیر فعال‌سازی و مقابله با تمام باج‌گیرهای موجود در فضای اینترنت را در خود جای می‌دهد. برای مقابله با ویروس‌ها و بدافزارهای اندرویدی نیز نسخه اندرویدی پادویش تولید و ارائه‌ شده که با نصب آن بر روی موبایل‌ها و تبلت‌های اندرویدی، می‌تواند با بدافزارهای سیستم‌عامل اندروید مقابله کند و همچنین با قابلیت Anti-theft می‌تواند از تمام اطلاعات موجود در دستگاه، نسخه پشتیبان تهیه‌ کرده و در زمان سرقت گوشی، تمام اطلاعات موجود در آن را قفل و از دسترس خارج کند.
لازم به ذکر است که پادویش اولین و تنها محصول امنیتی است که موفق به دریافت گواهینامه ارزیابی و اعتباربخشی امنیتی محصولات از سازمان فناوری اطلاعات ایران شده است.

اسمارت کانکشن یوز
www.yooz.bz

yooz

همچنین محصول دیگری که مرکز تخصصی اسپاد سیستم در زمینه اینترنت پرسرعت از آن پشتیبانی میکند محصول اسمارت کانکشن یوز است که توسط مهندسین اختراع و به ثبت رسیده است.اسپاد سیستم تلاش خود را جهت پیشرفت روز افزون این محصول قرار داده است.یوز دارای مشخصات و کارایی بدین شرح میباشد:
یوز برای اولین بار با بهره گیری از استانداردها و دانش روز دنیا، اتصالات خط تلفن را با رویکرد دریافت سرویس اینترنت پر سرعت ساخته شده است. یوز در راستای تحقق بهترین وضعیت اتصال به اینترنت طراحی و در ساخت آن از قویترین مدار ضد نویز، فیلتر فرکانس و بهترین هادی ها و کانتکتورهااستفاده شده است.
با استفاده از این محصول دیگری نیازی به اسپیلیتر و نویز گیر ADSL نخواهید داشت و همچنین همراه با حذف سیم های اضافی و دست و پاگیر ،تجربه بهترین وضعیت اتصال به اینترنت بدون قطعی را به همراه خواهد داشت.جا داره تشکر کنیم از مدیران شرکت مخابرات استان اصفهان که جهت پیشبرد این اهداف مارا حمایت و همراهی نموده اند.

logo-samandehi