پنجشنبه، 02 آذر 96 - 10:36

 

اصفهان پلاس، رسانه جامعه کارآفرینی اصفهان است که با انعکاس فعالیت های جامعه پویای کارآفرینی اصفهان از سال ۱۳۹۲ از قبیل دورهمی، گردهمایی، همایش ها و به طور کلی رویدادهای مربوط به کارآفرینی توانسته با هم افزایی و شبکه سازی، ارتباط افراد علاقه مند و فعال حوزه کارآفرینی با یکدیگر را شکل دهد و کمک زیادی به توسعه روابط کارآفرینان جوان کرده است.

 

 

ماموریت اصلی اصفهان پلاس تولید، ترجمه و انتشار محتوای مستند، معتبر و ناب در حوزه کارآفرینی در کنار اطلاع­رسانی فعالیت­های اکوسیستم کارآفرینی اصفهان می­باشد. این محتوا در قالب­های مقاله، اینفوگرافیک، ویدیو، پادکست، انواع آموزش­های متنی، صوتی و تصویری و بصورت رایگان در این وب­سایت ارائه شده است؛ تا بستری برای آموزش کارآفرینی و توسعه کسب و کار فراهم شود.

از جمله فعالیت های انجام شده توسط این مجموعه، می توان به برگزاری بزرگداشت هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان و کمک به برگزاری این بزرگداشت در شهر تبریز در سال ۹۵ اشاره کرد. این بزرگداشت با حضور بیش از ۵۰ مشارکت کننده دولتی، غیردولتی، دانشگاه ها و … و ۳۸ رویداد در طول یک هفته برگزار شد. معرفی استارتاپ­های اصفهان، تهیه نقشه اکوسیستم کارآفرینی اصفهان، انعکاس اخبار مرتبط، ترجمه و تهیه مطالب مرتبط با بوم لین استارتاپ و ترجمه بوم مدل کسب­و­کار شرکت­های بزرگ، اطلاع­رسانی فرصت­های شغلی در فضای استارتاپی اصفهان، ترجمه و چاپ کتاب «جامعه های استارتاپی» از دیگر فعالیت­های این مجموعه است.

این وب­سایت که نمونه بارزی از کارآفرینی اجتماعی است، همواره در تلاش بوده که اکوسیستم کارآفرینی اصفهان را رشد داده و به توسعه روابط میان کارآفرینان این شهر و آگاه سازی مسئولین از فعالیت های آنان کمک کند.

اصفهان پلاس از ابتدای فعالیت خود، تمام تلاش خود را به کار گرفت تا به عنوان الگویی برای سایر شهرها شناخته شود و اکوسیستم محلی آن ها را ترغیب سازد تا از طریق چنین روش هایی فعالیت های خود را ارتقا داده و اطلاع رسانی نمایند و به دنبال آن، به رشد خود کمک کنند.

آدرس وب­سایت: www.isfahanplus.ir

logo-samandehi