دوشنبه، 24 آذر 99 - 11:56

 

برندشاپ هوآوی در اصفهان افتتاح شد. دراین مرکز کلیه محصولات برند هوآوی با گارانتی های رسمی و قانونی اعم از لپ تاپ ،تبلت ،ساعت هوشمند و گوشی های هوشمند این برند عرضه می شود. در برندشاپ‌ها روی ارائه محصولات و مشاوره درباره آن برند تمرکز می‌کنند

این برند شاپ ها جز معدود فروشگاههای داخل کشور هستند که از خود برند و کمپانی ساپورت می شوند و خدا را شکر این برند در ایران فعالیت رسمی و قانونی دارد که این خود باعث دلگرمی و اطمینان خریدار بابت خدمات پس از فروش می باشد. استانداردهای رعایت شده دراین نوع فروشگاهها بالاست و در بخش دکوراسیون طراحی چیدمان وکالای موردعرضه برتری ویژه ای نسبت به فروشگاههای عادی دارند.

مجموعه رایانه سیستم اصفهان با مدیریت آقای مهندس امین امامیه بارعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و استانداردهای لازم موفق به راه اندازی این برند شاپ ارزشمند در اصفهان شدند.برند شاپ هوآوی در بازار بزرگ کامپیوتر اصفهان (طالقانی) درتاریخ ۹۹/۹/۲۳ افتتاح شد. طیف گسترده ای از محصولات هوآوی را ارائه خواهد کرد. امکان کار و مشاهده محصولات مانند گوشی های هوشمند ،لپ تاپ ،تبلت و… به همراه مشاوره تخصصی و دریافت راهنمایی وجود دارد.

لازم به ذکر است ۱۰۰ خریدار نخست این برند شاپ هدیه ای ویژه دریافت خواهند کرد.

باآرزوی موفقیت و سلامتی برای این مجموعه

 

 

 

logo-samandehi