سه شنبه، 19 فروردین 99 - 08:57

 

 

شرکت ایده پردازان انفورماتیک پاد ویرا ، با هشتگ #در_خانه_بمانیم در صدد است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و مطرح شدن بحث قرنطینه که متاسفانه سایر کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای نوپا را با مشکل فروش و کسب درآمد در نوروز ۹۹ مواجه ساخت؛ از طریق طراحی سایت ، جهت فروش آنلاین محصولات و خدمات کلیه ی این کسب و کارها و همچنین جذب برنامه نویسان و طراحان سایت و نرم افزارهای تحت وب بعنوان فروشنده در سایت مارکت پاد ویرا که در ادامه به بررسی آن میپردازیم ؛ قدمی در بهبود شرایط فعلی بردارد.

————
معرفی سایت ” مارکت پاد ویرا “

مرجع خرید و فروش
🔹قالب
🔸افزونه
🔹اسکریپت
🔸سایت های آماده

سایر کسب و کارها با مراجعه به سایت ” مارکت پاد ویرا ” می توانند با هزینه محدود سایت مورد نیاز خود را خریداری و دانلود نمایند. و در این ایام قرنطینه و پس از آن ، به صورت مجازی کالا و خدمات خود را به مشتریانشان عرضه کنند و در خانه کسب و کار خود را مدیریت نمایند.

همچنین این مجموعه ایجاد اشتغال اینترنتی از دو طریق زیر نموده است ، که با مراجعه به سایت ” مارکت پاد ویرا ” و عضویت در سایت می توانید از این امتیاز برخودار شوید:

ایجاد اشتغال
🔹 همکاری در فروش (بازاریابی مجازی) : مخصوص عموم افراد مسلط به فضاهای اینترنتی
🔸 فروشنده شوید : همچنین بستری مناسب و ایجاد همکاری با کلیه برنامه نویسان و طراحان سایت که از این طریق و عضویت در سایت به عنوان فروشنده می توانند ؛ در زمینه فروش قالب ، اسکریپت و افزونه های تولید شده توسط خودشان اقدام و کسب درآمد نمایند.

————
معرفی وبگاه ” سایت ساز بروز “

خدمات
🔹طراحی سایت (وردپرسی) و سایر نرم افزارهای تحت وب
🔸سئو و بهینه سازی
🔹امنیت
🔸کدنویسی اختصاصی قالب سایت
🔹اپلیکیشن اندروید متصل به سایت

سایر کسب و کارها با مراجعه به وبگاه ” سایت ساز بروز ” می توانند سایت و خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهند و در این ایام قرنطینه و پس از آن ، به صورت مجازی کالا و خدمات خود را به مشتریانشان عرضه کنند و در خانه کسب و کار خود را مدیریت نمایند.

———–
چرا و چگونه جهت سفارش یا خرید اعتماد کنم؟
نگران نباشید … با اطمینان خرید یا سفارش خود را انجام دهید.
این مجموعه عضو اتحادیه فناوری اطلاعات و رایانه اصفهان ، دارای مجوز فعالیت نماد اعتماد الکترونیک و فعال در حوزه طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب می باشد.

“مارکت پاد ویرا ” و ” سایت ساز بروز ” همراه شما
———–

ارتباط با ما :

شرکت ایده پردازان انفورماتیک پاد ویرا 
مارکت پاد ویرا 
سایت ساز بروز 

پشتیبانی در تلگرام
پشتیبانی در واتساپ 

 

 

logo-samandehi