دوشنبه، 28 تیر 95 - 11:55

 

در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور وزیر صنعت،‌معدن و تجارت ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحبنظران و فعالین صنعتی ومعدنی و اقتصادی برگزار شد ؛ با اهدای لوح سپاس، از ۴۳ پیشکسوت، واحدصنعتی ومعدنی ،‌بهره برداران و مکتشفین و خدمات فنی و مهندسی نمونه تجلیل شد.در این بین نام یک شرکت اصفهانی به نام سامانه ساز دلفین آپادانا در بخش نرم افزار برای اولین بار خودنمایی کرد.شرکت سامانه ساز دلفین آپادانا جزء شرکت های دانش بنیان است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد.مدیرعامل این شرکت آقای مجتبی جمالی می باشند که توانسته اند جزء معدود شرکتهای موفق صنعت نرم افزار اصفهان باشند. مجتبی جمالی ٣١ ساله فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار از دانشگاه سراسری کاشان می باشد گفتگوی کوتاه زیر، شرکت سامانه ساز دلفین آپادانا را بیشتر معرفی میکند.

photo_2016-07-13_17-28-17

چرا نام دلفین را برای شرکت خود انتخاب کردید؟
امروزه دانشمندان صداشناسی دریافته اند که دلفین ها یک سیستم سونار زیستی فوق پیشرفته دارند که نه تنها به آنها قدرت می دهد که ببینند، حرکت کنند و غذا بدست بیاورند بلکه حتی می توانند رد پای طعمه را هم دنبال کنند. زمانی به شگفتی این شاهکار خلقت خداوند پی می بریم که مشاهده می شود حتی در محیطهای پر از نویز و پس زمینه ای که مملو از پارازیت های فراصوتی می باشد نیز میتوانند تمام کارهای خود را به راحتی انجام دهند، به همین دلیل قدرت بالای ناوبری، نام دلفین را انتخاب کردیم.

dolfin

شرکت سامانه ساز دلفین آپادانا در چه زمینه ای فعالیت میکند.
در واقع دلفین در مرحله اول شرکت ارائه دهنده راه حل های مختلف در حوزه مدیریت انواع ناوگان می باشد . تولید نرم افزار تخصصی هر حوزه مدیریت ناوگان و همچنین در صورت ضرورت تولید سخت افزارهای جانبی مورد نیاز از زمینه های دیگر فعالیت دلفین می باشد.
مسیر موفقیت و رشد دلفین از لحظه ی تولد تاکنون را بفرمایید.
آغاز فعالیت دلفین از سال ۱۳۸۸ در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شکل گرفت و پس از طی موفقیت آمیز کلیه مراحل شرکت های دانش بنیان امروز یکی از شرکتهای دارای سبک در حوزه فعالیت خود می باشد
شروع کار از چند نفر بوده است و در حال حاضر چه وضعیتی را دارید؟
در ابتدا تیم اصلی شرکت با سه نفر شروع به فعالیت کرده و هم اکنون بیش از ۲۴ نیرو تمام وقت دارد.
دلفین قرار است به کجا برسد؟
قطعا نگاه صادراتی با هدف عرضه محصولاتی که زاییده فکر و سبک مهندسان ایرانی در سطح جهان باشد بزرگترین هدف شرکت دلفین است.
نقش حمایتی سازمانهای متولی در پرورش دلفین چگونه بوده است؟
شهرک علمی و تحقیقاتی به عنوان محل تولد و رشد اولیه شرکت و برخی از صندوق های حمایت مالی در موفقیت های دلفین بی تاثیر نبوده است
توصیه ی شما به کارآفرینانی که در شرف راه اندازی طرح خود هستند؟
پختگی ایده که بر گرفته از نیاز واقعی بازار هدف باشد اولین گام هر کار آفرینی است که باید به آن توجه شود . در قدم بعدی دیدن آموزش های مرتبط به کسب و کار و موارد مربوط به سازمان های دولتی مثل بیمه و مالیات بسیار حائز اهمیت می باشد.

logo-samandehi