پنجشنبه، 02 آذر 96 - 10:05

 

هدف از ایجاد این سامانه، ارائه بستری است که همه بتوانند درآن رویداد دلخواه خود را بسازند، آن را به اشتراک بگذارند، رویدادهای موردعلاقه خود را پیدا کنند و در کارهای جدیدی شرکت کنند که از آن لذت برده، انگیزه آن ها بیشتر شده و زندگی شادتر، راحت تر و غنی تری داشته باشند. با ایونت سنتر هرکسی به عنوان برگزار کننده به راحتی می تواند رویداد، کلاس، تور، اردو، کنفرانس، جشنواره، مسابقه، دورهمی، سمینار، وبینار، کارگاه و هرگونه فعالیت گروهی خود را برنامه ریزی و مدیریت کرده و همچنین به عنوان شرکت کننده سریع و راحت در رویدادها ثبت نام کند.

 

رویداد خود را مدیریت کنید

هر روز هفته و در هرساعت شبانه روز می توانید رویداد خود را مدیریت کرده و به جزییات رویداد خود، آماربازدید و فروش روزانه و لیست شرکت کنندگان خود از طریق هر دستگاهی که در اختیارتان است (لپ تاپ، موبایل، کامپیوترشخصی و یا تبلت) دسترسی داشته باشید.

رویداد خود را ارتقا دهید.

با ایجاد رویداد خود در سامانه ایونت سنتر، سابقه رویدادهای خود را در گوگل داشته باشید.

و از طریق شبکه های اجتماعی ایونت سنتر به رشد رویداد خود و افزایش بازدید آن کمک کنید.

برنامه ریزی رویداد خود را ساده تر کنید.

برای خود صفحه اختصاصی رویداد بهینه شده ایجاد کرده و در عرض چند دقیقه فروش بلیت خود را آغاز کنید.

ایونت سنتر    آدرس سایت    http://eventcenter.ir/

تمام خدمات سایت برای رویدادهای رایگان، کاملا رایگان است، ارسال پیامک به شرکت‌کننده‌ها برای همه رویدادها نیز رایگان است. از دیگر مزایای این استارتاپ، امکان فروش بلیت در سایت برگزارکننده می باشد، و امکان تعریف رویدادهای خیریه و بلیت حمایتی، ایجاد فرم دلخواه برای اخذ اطلاعات خاص مانند گروه خونی، شماره بیمه، کد ملی و تعریف برنامه زمان‌بندی، ارائه تخفیف گروهی، افزودن خدمات ویژه و … می باشد.

logo-samandehi