چهارشنبه، 10 خرداد 91 - 10:04
شركت مهندسي ارتباطي پيام‌پرداز

 

شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز

شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز

شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های خصوصی در حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات در کشور است. این شرکت با همت و مشارکت تعدادی از زبده‌ترین اعضاء هیأت علمی و پژوهشگران فعال در زمینه امنیت اطلاعات، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز نمود.

شرکت پیام‌پرداز در ابتدا با تعمیق مباحث آکادمیک و عمدتاً تمرکز بر روی مسایل نظری امنیت اطلاعات یعنی طراحی الگوریتم‌ها و پروتکل‌های رمزنگاری و تحلیل و ارزیابی آنها، به یکی از شرکت‌های مطرح در کشور تبدیل گردید. شروع تحول در زمنیه‌ فناوری اطلاعات در دنیا، نوید بخش آینده‌ای درخشان برای فعالیت شرکت است و راه روشنی را فراروی آن گشوده است. در این راستا این شرکت با داشتن عقبه‌ای توانمند در حوزه‌های نظری امنیت اطلاعات، با سازماندهی و جذب نیروهای نخبه دانشگاهی در زمینه‌های مرتبط با امنیت اطلاعات و فناوری ارتباطات، ضمن غنا و ارتقاء بخشیدن به دانش خود، پا به عرصه خدمت‌رسانی در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) گذاشته است.

این شرکت با نگاهی جامع به فضای تبادل اطلاعات و بررسی دقیق نیازهای امنیتی، سبد کاملی از محصولات را پیش‌ روی سازمان‌ها، مؤسسات و بنگاه‌های تجاری قرار داده و سعی در این داشته است تا ضمن تولید و ارائه محصولاتی قابل اعتماد و کارآمد، نیاز حداکثری امنیت داخل کشور را فراهم نماید. این محصولات در چهار گروه دسته‌بندی می‌شود.

سایت شرکت پیام پرداز

logo-samandehi