شنبه، 05 مهر 93 - 11:16

 

IMG_6625

شرکت شبکه پرداز سپاهان در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با دریافت نمایندگیهای رسمی از شرکتهای معتبر و عضویت در سازمان نظام صنفی و اتحادیه صنف خدمات رایانه استان اصفهان در زمینه ارائه تخصصی تجهیزات شبکه و اجرای شبکه های مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات و انجام مشاوره و طراحی پشتیبانی آغاز نمود.
در راستای چشم انداز شبکه پرداز ، واحد آموزشی این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز نمود. این واحد آموزشی یکی از بخشهای پیشتاز در زمینه برگزاری سمینارهای آموزشی با موضوع فن آوری اطلاعات و زبان انگلیسی می باشد
.با توجه به اینکه حوزه تخصصی IT با زبان انگلیسی آمیخته است ، دوره های کاملا کاربردی انگلیسی این حوزه نیز به مقوله های آموزشی IT اضافه گردید.  از عمده اهداف این واحد ، آموزش تخصصی مطالبی است که مشتریان به صورت روزانه  با آن سر و کار داشته و این موضوع باعث استفاده بهینه از محصولات جدید و در حقیقت یک نوع برآورده کردن نیازهای خاص برای مشتریان می باشد. از این رو مشتریان می توانند با سهولت بیشتری در حوزه های تخصصی وارد شده و برداشت بهتر و قوی تری از این مقولات داشته باشند.

شرکت شبکه پرداز با راه اندازی سمینارهای آموزشی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در مورد آنتن های وایرلس و تجهیزات رادیویی ، دوره آموزشی جامع تخصصی شبکه های بیسیم را برگزار میکند لذا علاقمندان برای حضور در این دوره ها ، می توانند به سایت learning.netpco.com مراجعه کنند.

 

IMG_6599

خانم سمیرا کلباسی مدیر آموزش شرکت شبکه پرداز گفت : استفاده از اساتید مجرب و با انگیزه ، روشهای نوین تدریس، توجه خاص به سیستم آموزشی با امکانات و محیط آموزشی مناسب ، استفاده از تجهیزات روز دنیا در حیطه شبکه و فن آوری و نیز حفظ کیفیت آموزشی و رعایت استاندارهای لازم از جمله مواردی است که سرلوحه واحد آموزش شبکه پرداز بوده است. وی گفت: روند اجرایی این آموزشها مبتنی بر چرخه ۵ مرحله ای است که از استاندارد کیفیت آموزش ISO 10015 الهام گرفته شده است.

IMG_6650

همچنین آقای مهندس ایثار علیزاده ، مسئول تحقیق و توسعه این شرکت در خصوص محصولاتی با برند “پایدار” صحبت کرد . این محصولات در قالب مراکز مخابراتی و تلفن های سانترال نسل جدید با برند  PaydarVoIP ، تجهیزات رادیویی جهت انتقال داده به صورت نقطه به نقطه و یک نقطه به چند نقطه با برند PaydarLink و روترهای سخت افزاری بر پایه X86 با برند PaydarRouter ارائه می گردد .همچنین ایشان در مورد سمینارهای آموزشی VoIP اعلام کرد : همانطور که میدانید  Asteriskمحبوبترین سیستم تلفن کد باز است که علاوه بر کاربردهای رایج آن، می توان با نصب و برنامه نویسی  بر روی آن هر آنچه که از یک سیستم تلفنی انتظار دارید ، برآورده سازید.
ایثار علیزاده در ادامه افزود : در این سمینارها ، در خصوص پیاده سازی بستر های تلفنی VoIP ، موازی سازی سیستم های تلفنی سنتی با تکنولوژی IP Telephony جهت ایجاد ارتباط فی مابین شعب در سازمانها و شرکتها و همچنین ساخت سیستمهای تلفنی نظیر تلفنبانک، نظرسنجی، ارتباط سیستم تلفنی به CRM و … آموزشهای لازم داده می شود.علیزاده در ادامه از برگزاری دوره جامع تخصصی شبکه های بیسیم خبر داد. وی گفت : شرکت شبکه پرداز با راه اندازی سمینارهای آموزشی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در مورد آنتن های وایرلس و تجهیزات رادیویی،دوره آموزشی جامع تخصصی شبکه های بیسیم را برگزار میکند لذا علاقمندان برای حضور در این دوره ها ، میتوانند به سایت learning.netpco.com مراجعه کنند. وی در پایان  از برگزاری دوره های تخصصی دیگر همچون دوره های VMware و SAN storage خبر داد.

logo-samandehi