شنبه، 04 خرداد 92 - 02:15
شرکت رنگین کمان رایانه سپاهان

 

شرکت رنگین کمان رایانه سپاهان

شرکت رنگین کمان رایانه سپاهان

شرکت رنگین کمان با هدف فعالیت در زمینه فن آوری اطلاعات در سال ۱۳۷۸ در استان اصفهان شروع به فعالیت نمود.

موضوع فعالیت اصلی شرکت عبارتست از:

۱-  ایجاد دسترسی به پهنای باند اینترنت از طریق بسترهای Dialup، ADSL، DSL، Wireless

۲-  فراهم آوردن شبکه دسترسی به تلفن بر بستر آی پی (VOIP)

۳-  مشاوره، طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی انواع شبکه­های کامپیوتری

سال­های اولیه فعالیت شرکت با توجه به نوپا بودن صنعت کامپیوتر و اینترنت بیش از هر چیز به فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای لازم اختصاص یافت. در سال ۱۳۸۱ مدیریت شرکت در یک تغییر استراتژیک تمرکز فعالیت خود را روی ارائه سرویس­های مبتنی بر اینترنت و شبکه متمرکز نمود.

در این راستا شرکت رنگین کمان با اخذ مجوزهای گوناگون تلاش کرده است همواره سبد محصولات خود را گسترش داده و تکمیل نماید، و به موازات آن بر کیفیت سرویس­های خود نیز بیافزاید که گواهی نامه های ISO این شرکت خود گواه بر این مطلب است.

امروز رنگین کمان توانسته است با اتکاء به نیروهای متخصص خود و با جلب رضایت مشتریان که عمدتاً از افراد فرهیخته، دانشگاهیان و مدیران شرکت­های دولتی و خصوصی می­باشند، نام خود را به عنوان یکی از بازی گردانان مهم این صنعت تثبیت نماید.

محیط کاری

تمام تلاش خود را نموده ایم تا فضای کاری رنگین کمان را محیطی دوستانه و دوست داشتنی بسازیم. همراه با هم رشد کنیم و به پیشرفت شرکت رنگین کمان کمک کنیم.

اهداف و ارزش ها

پایه های شرکت رنگین کمان بر ارزش هایی بنیادین بنا شده که همواره راهنمای حرکت به روش رنگین کمان است. همواره تلاش نموده ایم که با احساس مسئولیت در مقابل جامعه کار کنیم.

سرمایه های انسانی

سرمایه انسانی با کارائی و تخصص مناسب از جمله مهمترین ارکان یک شرکت می باشد، که با دانش و تخصص خود می تواند در روند رو به رشد و ارائه خدمات تاثیر به سزایی داشته باشد.

حمایت از مشتریان

با توجه به نقش انکار ناپذیر رضایت مشتری از خدمات ،شرکت رنگین کمان از همان ابتدای ارائه سرویس به مشترک تمام سعی و کوشش خود را در این راه به کار می گیرد

خدمات و سرویس های ارائه شده

از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت رنگین کمان ارائه سرویس های پرسرعت، ارائه پهنای باند اختصاصی ، راه اندازی گیم سرور اختصاصی، ارائه سرویس های وایمکس و … می باشد

فعالیت های پژوهشی

یکی از مهمترین مسائل مربوط به توسعه شرکت های دانش محور تحقیقات و فعالیت های پژوهشی مستمر در راستای موضوع فعالیت آن شرکت می باشد.

سایت شرکت رنگین کمان اصفهان

 

logo-samandehi