چهارشنبه، 30 مرداد 92 - 08:44
شرکت فناوری اطلاعات آرامین

 

شرکت فناوری اطلاعات آرامین

شرکت فناوری اطلاعات آرامین

مجموعه فناوری اطلاعات آرامین در سال ۱۳۸۵ به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است .
همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به سراسر کشور می باشد.
هم اکنون این مجموعه شامل ۸ واحد جداگانه طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری ، سخت افزار ، خدمات پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری ،آرشیو الکترونیک و داده آمایی ، نرم افزار، خدمات وب و پهنای باند، ، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی، تامین نیروی متخصص می باشد و با گردآوری این بخشها تحت نامی یکسان سعی در ارائه کامل خدمات IT به سازمان ها و نهادهای دولتی ، شرکتهای خصوصی و اشخاص دارد.
بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه فناوری اطلاعات آرامین تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است .

امید است که از تجربه و تخصصمان برای یافتن بهترین نتیجه بهره گیریم

واهی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکتهای انفورماتیکی از شورای عالی انفورماتیک ،معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری
رتبه ۲ در زمینه خدمات پشتیبانی
رتبه ۴ در زمینه شبکه داده ها،مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی،تولید و پشتیبانی نرم افزار های سفارش مشتری
رتبه ۵ در تولید و ارایه رایانه های غیر Main Frame
مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان
پروانه فنی مهندسی در صنعت نرم افزار از وزارت صنایع و معادن
مجوز ارائه خدمات پشتیبانی از سازمان کار و امور اجتماعی
مجوز واحد فناوری از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

logo-samandehi