سه شنبه، 09 خرداد 91 - 08:54
شرکت مهندسی فاراد رایانه پرداز

 

شرکت مهندسی فاراد رایانه پرداز

شرکت مهندسی فاراد رایانه پرداز

شرکت مهندسی فاراد رایانه پرداز در سال ۱۳۷۲ به همت و با ایده اولیه مدیریت عامل فعلی بنیان گذاری گردید و پس از آن با دعوت از گروهی از دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر فعالیت خود را گسترش داد و در همان سالهای اولیه موفق به کسب افتخار ثبت نرم افزارهای خود در سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور گردید .

در طول این سال ها شرکت فاراد رایانه پرداز موفق شده است در زمینه های زیر پروژه های بسیاری را به سرانجام برساند :

ارائه مشاوره ، ناظر ، مجری و پشتیبان پروژه های IT  در زمینه های تخصصی سیستم های نظارت تصویری ، سامانه های هوشمند ، سیستم های کنفرانس ، اتوماسیون اداری ، تجهیزات کمک آموزشی ،  هوشمند سازی مدارس ، آموزش و آزمون الکترونیک و … در سطح استان اصفهان

این شرکت پس از مطرح شدن طرح دولت الکترونیک در سال ۱۳۸۴ عمده فعالیت خود را بر روی مهمترین  موضوع کشور که همان بحث اتوماسیون اداری ومکانیزه درون سازمانی می باشد متمرکز نمود و حاصل آن افتخار نصب سیستم های مربوطه در بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی برای شرکت فاراد بود . سعی این شرکت همواره بر تخصصی تر نمودن فعالیتهای خود و ارائه بهینه آن به مشتریان است که همواره بزرگترین سرمایه فاراد بوده است .

از دیگر افتخارات این شرکت می توان به برگزاری مرکز آزمون به عنوان اولین مرکز خصوصی آزمون کارکنان دولت  با تائیدیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت اشاره نمود و هم اکنون علاوه بر مرکز آزمون در حوزه آموزش های تخصصی و آزمون استخدامی مشغول به فعالیت میباشد.

همچنین این شرکت افتخاردارد به عنوان اولین شرکت خصوصی مجری پروژه عظیم سیستم نظارت تصویری (دوربین های مداربسته) در نیروهای نظامی کشور باشد. اجرای پروژه عظیم اتوماسیون اداری شهرداری اصفهان و ۳۰ مرکز وابسته  و تحویل این پروژه زودتر از زمان تعیین شده  در جاییکه اکثر پروژه های اتوماسیون با شکست همراه می باشد می تواند  به عنوان برگ زرینی از دیگر افتخارات گروه مهندسی فاراد قرار گیرد.

این شرکت هم اکنون با توجه به زمینه فعالیت ارائه مشاوره ، نظارت ، اجرا و آموزش به عنوان بزرگترین و اولین مجری مکانیزه انفورماتیک درون سازمانی در منطقه مرکزی ایران مشغول به کار بوده و با ایجاد ۷ گروه کاری تخصصی ( مشاوره ، نرم افزار ، پروژه ، پشتیبانی ، بازرگانی ، مهندسی فروش و آموزش و آزمون ) و با عنوان گروه مهندسی فاراد خود را فرا روی نظرها ، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان ، مشاوران و همکاران محترم قرار داده به امید اینکه بتواند سهمی در تخصصی نمودن بخش IT مراکز دولتی و مراکز خصوصی استان ، و نیز منطقه مرکزی ایران و کشور داشته باشد. فاراد با تعریف شعار سازمانی ، تفاوت را معنا کرده ایم از سال ۱۳۸۵ یک روند چشمگیر و رو به رشد به خود گرفت و به لطف و فضل الهی ، همت ، تعهد و تخصص پرسنل شرکت ، این مجموعه افتخار اجرای پروژه های استانی و کشوری متعددی را تا این لحظه نصیب خود نمود.

شرکت فاراد افتخار دارد پس از تلاش یک ساله توسط متخصصین و کارشناسان مجرب خود در ۲۶/۱۲/۱۳۸۹ از اولین محصول خود با نام سامانه هوشمند فاراد ۱ در حوزه سیستم های کنترل هوشمند پرده برداری نماید

از دیگر فعالیت های اصلی شرکت فاراد که اخیرا تمرکز ویژه ای بر روی آن شده است هوشمند سازی واحدهای آموزشی مدارس ، سازمان ها و مراکز آموزشی واحدهای دولتی و خصوصی استان میباشد که شرکت فاراد به عنوان مجری تخصصی این امر مشغول به فعالیت می باشد و با ارائه راه حل هایی برای هوشمند سازی آن ها به دنبال کسب راهی برای بهبود سیستم آموزش و اعتلای فرهنگی کشور است.

با توجه به افزایش فعالیت های گروه مهندسی فاراد و احساس خلاء موجود در خدمت رسانی به پروژه های انجام شده در سطح استان توسط فعالان صنعت IT ، این شرکت بر آن شد تا با تشکیل و استقرار واحد پشتیبانی ، سرویس و نگهداری که باساعت ها برنامه ریزی در سال ۹۰ تشکیل گردید، با برنامه ای منسجم در سال ۹۱ فعالیت عملی خود را آغاز نماید و با ارائه خدمات گسترده پشتیبانی و نگهداری در کلیه فعالیت های مرتبط با IT گامی جدید در ارتقاء سطح تکنولوژی کشور بردارد.

سایت شرکت فاراد

 

logo-samandehi