شنبه، 07 دی 92 - 01:10
شرکت چاووش رایانه

 

شرکت چاووش رایانه

شرکت چاووش رایانه

چاووش، همیشه پیشتاز[۱]

 شرکت چاووش فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ با نام کامل چاووش رایانه سپاهان آغاز نمود. زمینه اصلی فعالیت این شرکت، ارائه خدمات و محصولات فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ابتدا با تمرکز بر کاربری های فن آوری های مرتبط با اینترنت و اطلاع رسانی شکل گرفت و بعدا زمینه های جدید به آن اضافه گردید. از آنجا که پدیده فن آوری اطلاعات و کاربری ها آن نسبت به سایر صنایع و حرفه های موجود جدیدتر است، هدف اصلی این شرکت معرفی و استفاده موثر از کاربری های مذکور برای بهبود فرآیندها و روال های کاری مشتریان از همه ابعاد می باشد. مشتریانی که بسیاری از آنها استفاده از ابزارهای فن آوری اطلاعات را از ابتدا با این شرکت آغاز نموده و همچنان با چاووش همراهند.

 در همین راستا چاووش در ابتدای سال ۱۳۷۸ به عنوان اولین سرویس دهنده اینترنت در استان اصفهان اقدام به راه اندازی سایت سرویسدهی اینترنت و معرفی و ارائه خدمات ارتباط اینترنت تلفنی (Dialup) به بسیاری از شرکت ها، سازمان های دولتی، متخصصین، بازرگانان و دانشگاهیان استان نمود و موفق شد در قالب نمایشگاه ها و سمینارهای مختلف مزایای استفاده از ارتباطات نوین را به شهروندان معرفی نماید.

 این شرکت پیوسته تلاش داشته است در استفاده از فن آوری های نوین، پارامترهای فرهنگی و بومی را در نظر گرفته و در کنار فعالیت تجاری خود، سهمی در افزایش آگاهی و ارتقا زندگی شهروندان در زمینه تخصصی خود داشته باشد. شعار بخش سرویسدهی اینترنت چاووش (کار با اینترنت نیاز به آشنایی کامل با کامپیوتر ندارد) با هدف معرفی و ورود کاربری های اینترنت در زندگی و فعالیت های کاری اقشار مختلف دلیلی بر همین مدعاست.

 همزمان با گسترش کاربری های فن آوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه های مختلف و احساس نیاز در بخش دولتی و خصوصی، چاووش اقدام به توسعه فعالیت های خود در بخشهای مجزا و انجام پروژه های متعدد در زمینه های مختلف از جمله طراحی و تولید وب سایت، آموزش های سازمانی، طراحی، راه اندازی و نگهداری شبکه های داده و مخابراتی و ارائه خدمات به جامعه علمی و صنعتی اصفهان نمود. از جمله افتخارات این شرکت کسب رتبه پیمانکار برتر طرح تکفا در معرفی و همکاری با اکثر سازمان ها و ادارات دولتی در بین سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۵ و همچنین سابقه انجام پروژه های متعدد در بخش خصوصی می باشد.

 این شرکت همچنین همزمان با واگذاری امور نگهداری شبکه های مخابرات سیار در کشور و در پی تاسیس بخش تحقیق و توسعه شبکه های GSM به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه مخابرات سیار عملیات نصب و نگهداری شبکه های مخابرات سیار را از سال ۱۳۸۴ در استان های مختلف آغاز نمود.

 ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به مشتریان و در نظر گرفتن ابعاد و پارامترهای تاثیرگزار در موفقیت پروژه از مهمترین سرفصل های کاری چاووش در هر پروژه می باشد. تمرکز این شرکت در معرفی کاربرد های نوین فن آوری اطلاعات و در نظر گرفتن ابعاد مختلف تاثیرگزار در میزان موفقیت کاربردها در سازمان های مشتری باعث شده است تا اکثر مشتریان چاووش، کلیه نیازهای پیاده سازی فن آوری اطلاعات و ارتباطات خود را از مرحله مشاوره و امکان سنجی تا پیاده سازی، آموزش و استقرار با همراهی و کمک چاووش انجام دهند.

 در حال حاضر، شرکت چاووش با برخورداری از کادر فنی متخصص در زمینه های ذکر شده و به پشتوانه تجربه و پیشینه خود، افتخار ارائه خدمات به بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان ICT را در استان اصفهان و استان های همجوار دارد. این شرکت به عنوان همکار و نماینده بسیاری از سازمان ها شناخته شده است که  لیست برخی از مشتریان و هم چنین  گواهینامه های رتبه بنده و احراز صلاحیت مربوطه در این وب سایت موجود می باشد. همچنین این شرکت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود با برخی از شرکت ها و موسسات داخلی و خارجی همکاری دارد که در لیست همکاران تجاری آمده است. لیست کامل مشتریان و پروژه های انجام شده به تفکیک موضوع و همچنین اطلاعات بیشتر در صورت درخواست آماده ارسال می باشد.

 سایت شرکت چاووش

logo-samandehi