شنبه، 06 خرداد 91 - 11:03
شرکت چاووش رایانه سپاهان

 

شرکت چاووش رایانه سپاهان

شرکت چاووش رایانه سپاهان

شرکت چاووش فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ با نام کامل چاووش رایانه سپاهان آغاز نمود. زمینه اصلی فعالیت این شرکت، ارائه خدمات و محصولات فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ابتدا با تمرکز بر کاربری های فن آوری های مرتبط با اینترنت و اطلاع رسانی شکل گرفت و بعدا زمینه های جدید به آن اضافه گردید. از آنجا که پدیده فن آوری اطلاعات و کاربری ها آن نسبت به سایر صنایع و حرفه های موجود جدیدتر است، هدف اصلی این شرکت معرفی و استفاده موثر از کاربری های مذکور برای بهبود فرآیندها و روال های کاری مشتریان از همه ابعاد می باشد. مشتریانی که بسیاری از آنها استفاده از ابزارهای فن آوری اطلاعات را از ابتدا با این شرکت آغاز نموده و همچنان با چاووش همراهند.

 در همین راستا چاووش در ابتدای سال ۱۳۷۸ به عنوان اولین سرویس دهنده اینترنت در استان اصفهان اقدام به راه اندازی سایت سرویسدهی اینترنت و معرفی و ارائه خدمات ارتباط اینترنت تلفنی (Dialup) به بسیاری از شرکت ها، سازمان های دولتی، متخصصین، بازرگانان و دانشگاهیان استان نمود و موفق شد در قالب نمایشگاه ها و سمینارهای مختلف مزایای استفاده از ارتباطات نوین را به شهروندان معرفی نماید.

 این شرکت پیوسته تلاش داشته است در استفاده از فن آوری های نوین، پارامترهای فرهنگی و بومی را در نظر گرفته و در کنار فعالیت تجاری خود، سهمی در افزایش آگاهی و ارتقا زندگی شهروندان در زمینه تخصصی خود داشته باشد. شعار بخش سرویسدهی اینترنت چاووش (کار با اینترنت نیاز به آشنایی کامل با کامپیوتر ندارد) با هدف معرفی و ورود کاربری های اینترنت در زندگی و فعالیت های کاری اقشار مختلف دلیلی بر همین مدعاست.

 همزمان با گسترش کاربری های فن آوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه های مختلف و احساس نیاز در بخش دولتی و خصوصی، چاووش اقدام به توسعه فعالیت های خود در بخشهای مجزا و انجام پروژه های متعدد در زمینه های مختلف از جمله طراحی و تولید وب سایت، آموزش های سازمانی، طراحی، راه اندازی و نگهداری شبکه های داده و مخابراتی و ارائه خدمات به جامعه علمی و صنعتی اصفهان نمود. از جمله افتخارات این شرکت کسب رتبه پیمانکار برتر طرح تکفا در معرفی و همکاری با اکثر سازمان ها و ادارات دولتی در بین سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۵ و همچنین سابقه انجام پروژه های متعدد در بخش خصوصی می باشد.

 این شرکت همچنین همزمان با واگذاری امور نگهداری شبکه های مخابرات سیار در کشور و در پی تاسیس بخش تحقیق و توسعه شبکه های GSM به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه مخابرات سیار عملیات نصب و نگهداری شبکه های مخابرات سیار را از سال ۱۳۸۴ در استان های مختلف آغاز نمود.

 ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به مشتریان و در نظر گرفتن ابعاد و پارامترهای تاثیرگزار در موفقیت پروژه از مهمترین سرفصل های کاری چاووش در هر پروژه می باشد. تمرکز این شرکت در معرفی کاربرد های نوین فن آوری اطلاعات و در نظر گرفتن ابعاد مختلف تاثیرگزار در میزان موفقیت کاربردها در سازمان های مشتری باعث شده است تا اکثر مشتریان چاووش، کلیه نیازهای پیاده سازی فن آوری اطلاعات و ارتباطات خود را از مرحله مشاوره و امکان سنجی تا پیاده سازی، آموزش و استقرار با همراهی و کمک چاووش انجام دهند.

 در حال حاضر، شرکت چاووش با برخورداری از کادر فنی متخصص در زمینه های ذکر شده و به پشتوانه تجربه و پیشینه خود، افتخار ارائه خدمات به بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان ICT را در استان اصفهان و استان های همجوار دارد. این شرکت به عنوان همکار و نماینده بسیاری از سازمان ها شناخته شده است که  لیست برخی از مشتریان و هم چنین  گواهینامه های رتبه بنده و احراز صلاحیت مربوطه در این وب سایت موجود می باشد. همچنین این شرکت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود با برخی از شرکت ها و موسسات داخلی و خارجی همکاری دارد که در لیست همکاران تجاری آمده است. لیست کامل مشتریان و پروژه های انجام شده به تفکیک موضوع و همچنین اطلاعات بیشتر در صورت درخواست آماده ارسال می باشد.

 http://www.chavoosh.com

 

logo-samandehi