چهارشنبه، 30 بهمن 98 - 01:48

 

 

 

با توجه به اهمیت و نقش کلیدی فناوری‌های  IoT،  هوش‌مصنوعی و  بلاک‌چین در توسعه اقتصاد دیجیتال، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدام به تشکیل کارگروه‌هایی متشکل از جمعی از خبرگان علمی و صنعتی این حوزه‌ها ذیل گروه توسعه فناوری‌های راهبردی نموده است.

👈کارگروه‌های مذکور در نظر دارند به‌منظور برنامه‌ریزی بهینه جهت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان حول این فناوری‌های کلیدی و ایجاد زمینه‌ای برای همکاری و هم‌افزایی توان تخصصی داخلی، اقدام به شناسایی شرکت‌ها، #استارتاپ ها، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز نوآوری و گروه‌های تخصصی فعال و دارای سابقه کاری در این حوزه نمایند. اطلاعات مذکور علاوه بر تسهیل در برنامه‌ریزی‌های کلان، جهت اطلاع‌رسانی حمایت‌های مربوط به هر دسته از فعالان مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

👈این حمایت‌ها شامل مواردی چون شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، پروژه‌های مشارکتی و… می‌شود. همچنین این لیست جهت پاسخگویی به استعلام‌های سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی در خصوص شرکت‌های توانمند هر حوزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است مشارکت کنندگان این فراخوان، در برخورداری از حمایت‌های ستاد در سال ۹۹ مورد اولویت خواهند بود.

👈از فعالان این عرصه‌ها در کاربردها و لایه‌های مختلف خدمات تقاضا می‌گردد نسبت به تکمیل فرم فراخوان دریافت اطلاعات (RFI) به‌صورت برخط تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۸زیر اقدام نمایند.

🔰اینجا 👈 تکمیل فرم فراخوان دریافت اطلاعات (RFI)

 

 

logo-samandehi