دوشنبه، 04 اسفند 99 - 01:56

 

داستان شکل گیری رابینکس ٬ مجموعه‌ای از اتفاقات تلخ و شیرین مسیر کارآفرینی ٬ در ایران و شهر اصفهان بوده است. موانع و مشکلاتی که خود مقدمه ا‌ی برای ایده ساخت یک فضای کار اشتراکی مستقل در شهر اصفهان  بوده اند و قطعا چراغ راهنمای ما برای پیشبرد اهداف آینده می باشند. ما تلاش خواهیم کرد که سبک کار کردن را در شهر اصفهان تغییر دهیم و مسیر رشد و توسعه فردی و تیمی را برای فریلنسرها و استارتاپ های شهر اصفهان هموارتر کنیم.

فضایی برای کار کردن یکی از نیازهای اولیه هر تیم٬ استارت‌آپ و فریلنسری در شهر اصفهان است که تاثیر اجتناب ناپذیری در تثبیت و پیشرفت کسب و کار خواهد داشت. هزینه هایی سنگین اجاره و رهن ٬ طراحی و تجهیز فضا ٬ اینترنت ٬ قبوض خدماتی و مسائلی از این جنس ٬ عملا امکان داشتن یک محیط کاری خلاق و مدرن را در یک لوکیشن جذاب شهری ٬ تبدیل به آرزویی دست نیافتنی و پرهزینه برای بسیاری کرده است. تلاش ما در رابینکس ٬ برپایی فضای آبرومند برای اکوسیستم کارآفرینی اصفهان می باشد  که افراد  بتوانند در یک محیط آرام ٬ در کنار دیگر متخصصین و  افراد کاربلد حوزه های مختلف کاری ٬ به فعالیت خود بپردازند.

رابینکس با دسترسی فوق العاده شهری در مجاورت دانشگاه اصفهان ( خیابان هزارجریب ) ٬ امکاناتی نظیر فضای کار اشتراکی ٬ دفتر کار اختصاصی ٬ اتاق جلسه و کنفرانس و فضای آموزشی و ورکشاپ را در اختیار اعضای خود قرار می دهد . لازم به ذکر است که در قسمت ورودی و لابی ٬ فضایی برای انتظار مهمانان ٬ پذیرش و پاسخگویی به اعضا در نظر گرفته شده است . اعضا می توانند از کافه روباز مجموعه برای صرف چایی ٬ قهوه و میان وعده های جذاب دیگر استفاده کنند . ما در رابینکس به زمان استرحت و تفریح هم فکر کرده ایم و اعضا می توانند از اتاق بازی ٬ PS4 و سایر سرگرمی های موجود در فضا استفاده نمایند. اینترنت پر سرعت ٬ تخفیف ویژه برای شرکت در رویدادهای رابینکس و استفاده از خدمات VIP ویژه اعضا ٬ از دیگر خدمات فضای کار اشتراکی رابینکس اصفهان می باشد.

استارت آپ های شهر اصفهان و فریلنسرهای اصفهانی می توانند با در نظر گرفتن نیاز و بودجه‌ی خود ٬ از پلن های انعطاف پذیر رابینکس استفاده کرده و در یک محیط کاری پویا ٬ زنده و مدرن با استاندارد های قابل قبول به ادامه فعالیت های خود بپردازند.

ما همیشه منتظر شنیدن پیشنهادات فعالان حوزه کارآفرینی برای بهتر شدن سرویس و خدمات در رابینکس بوده و هستیم. لطفا ما را در بهتر شدن مسیری که در پیش گرفته ایم یاری نمایید . شما می توانید از طریق وبسایت ٬ شبکه های اجتماعی و تلفن تماس ۰۳۱۳۱۳۲۲۷۰۴ با ما در ارتباط باشید. همیشه منتظر دیدار شما در رابینکس هستیم.

logo-samandehi