سه شنبه، 19 بهمن 00 - 05:15

 

رویداد سرمایه‌گذاری مهرگان با رویکرد جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا در حال شکل‌گیری است.با توجه به ظرفیت‌های موجود در اصفهان در زمینه کارآفرینی و کسب و کار و همچنین در زمینه نیروی انسانی خلاق، برگزاری چنین رویدادی به منظور استفاده‌ی بهینه از این ظرفیت‌ها لازم است.این رویداد میزبان سرمایه‌گذارانی از شهرهای تهران و اصفهان است و تیم‌های نوپا می‌توانند در حوزه های مختلف در این رویداد شرکت کنند.

این رویداد در دو بخش انجام می‌شود:

بخش شتابدهنده ها که مختص استارتاپ ها در مرحله بذری و پیش بذری است و شتابدهنده های شهر اصفهان در آن حاضر می‌باشند و تیم ها پس از ارائه می‌توانند وارد یکی از دوره های شتابدهی شده و شرکت های سرمایه گذاری هم می‌توانند قسمتی از تامین مالی را عهده دار شوند.

شرکتهای نوپا ولی بالغ تر وارد بخش سرمایه گذاری جسورانه شده و دارای فرصت برای ارائه کسب و کار خود و دفاع از پیش بینی مالی شان هستند.

رویداد مهرگان با همکاری صندوق پژوهش و فناوری اصفهان، شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد، هاب اصفهان، خانه نوآوری اصفهان و مرکز نوآوری هنر و رسانه کاما برگزار می‌شود.

این رویداد با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با حضور تعداد نفرات محدود، به صورت حضوری در روزهای ۴ و ۵ اسفند برگزار خواهد شد. تیم‌های علاقه‌مند تا ۲۷ بهمن فرصت دارند که از طریق وب‌سایت مهرگان www.mehreganinvest.ir ثبت‌نام کنند.

logo-samandehi