دوشنبه، 10 بهمن 01 - 05:51

 

هفته اصفهان هوشمند از  ۱۶ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ با هدف توسعه برنامه های هوشمند سازی و شهر هوشمند برگزار خواهد شد. کسب و کارهای فعال در حوزه هوشمند سازی و هوش مصنوعی و استارتاپها مخاطبین این رویداد ملی خواهند بود. معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با همکاری شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی ورزشی سپاهان از این رویداد که در ۲ بخش برگزار می شود حمایت می کنند.محصول و خدمت ارائه شده توسط منتخبین این رویداد، به صورت تضمینی توسط شرکت سپاهان خریداری خواهد شد.

مسابقه اصفهان هوشمند:

مسابقه اصفهان و هوشمند از ۲۳ تا ۲۵ دی در مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا برگزار می شود. در این رقابت، مشکلات اعلام شده توسط شرکت سپاهان (متولی منطقه گردشگری صفه) جهت پیشنهاد راه حل و توسعه محصول تا بخش طراحی مفهومی به رقابت گذاشته خواهند شد. این شرکت متعهد به خرید خدمت و محصولات برتر خواهند بود. شهرداری اصفهان پشتیبان این رویداد می باشد. تیمهای شرکت کننده در رویداد برای این مشکلات راه حل ارائه خواهند نمود. تیمهای حرفه ای منتخب برای مذاکره و عقد قرارداد احتمالی با شرکت، به مرحله بعد راه خواهند یافت.

ثبت نام در رقابت

بازدید از منطقه پیاده سازی پروژه ها:

منطقه گردشگری صفه به عنوان پایلوت پروژه های هوشمند سازی در این رویداد مشخص شده است. روز ۱۶ بهمن با حضور مسئولان مربوطه، تیمها و افرادی که در موضوع های اعلام شده آماده مشارکت هستند، از محل اجرای پروژه ها بازدید خواهند نمود.

ثبت نام رایگان جهت بازدید

logo-samandehi