یکشنبه، 17 فروردین 99 - 08:01

 

 

 

شرکت دانش بنیان پیشگام رایان داده پژوه با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای، فعالیت خود را در سه حوزه نرم افزار، سخت افزار و دیجیتال مارکتینگ آغاز نمود و تاکنون با ارائه خدمات منحصر بفرد ذیل کارنامه ای درخشان و البته رو به ارتقا از خود ارائه داده است و در این راستا نیز قدم بر می دارد.

  • سیستم مدیریت محتوای اختصاصی: این سیستم برای طراحی و پیاده سازی انواع وب سایتهای اطلاع رسانی و فروشگاهی با امکانات پیشرفته و هرآنچه شما انتظار دارید توسط تیم مجرب پیشگام رایان، برنامه نویسی شده و از آنجایی که قالب‌های آماده من جمله ورد پرس، جوملا و… ضمن کیفیت نامطلوب ،بسیار محدودیت دارند و موارد مهمی ازجمله امنیت اطلاعات و یا توسعه امکانات بسیار مشکل، پرهزینه خواهد بود  و البته این سیستم ها تضمینی برای ارائه این موارد نخواهد داشت. اما ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که شما با داشتن یک وبسایت کامل، با کیفیت بالا، ایمن، توسعه پذیر و… عملا سرمایه گذاری مطلوبی در کسب و کارخود رقم خواهید زد و حرفه ای ترین امکانات آنلاین و هرآنچه شما در نظر دارید برای شما ارائه خواهیم داد.
  • سامانه جامع مدیریت آموزشگاهی پردیس: این سامانه برای حذف کلیه فعالیت‌هایی که بصورت حضوری در آموزشگاه انجام می شود قابل استفاده و کارآمد بوده و در سه سطح فراگیر، استاد و کاربر آموزشگاه با دسترسی های تعریف شده قابل استفاده است. این سامانه هم اکنون در مراکز معتبر دانشگاهی از جمله دانشگاه نجف آباد اصفهان و جهاد دانشگاهی صنعتی و اصفهان، موسسه اموزش عالی ازاد بهار، موسسه اموزش عالی نسل فردا و …. در حال استفاده است و ماژول بندی این سامانه به گونه ای است که از یک آموزشگاه کوچک تا مراکز آموزش عالی را پشتیبانی می کند.
  • آموزش مجازی و آزمون آنلاینLMS)): بعد از تجربه موفق سامانه پردیس برآن شدیم تا سامانه آموزش مجازی کلاس‌ها و آزمون های آنلاین را پیاده سازی کنیم که با توجه به تخصص تیم پیشگام توانستیم سامانه بی نقصLMS پردیس را نیز ارائه دهیم که با استفاده از این سامانه، کلیه فعالیت های آموزشی اعم از کلاسهای مجازی قابل ارائه هستند و عملا نیاز به توقف روند آموزشی نمی باشد . چه بسا بهتر از قبل بصورت کاملا تعاملی آموزش صورت خواهد گرفت. کلاسها و وبینارهای آموزشی زیادی بخصوص اخیرا با توجه به شرایط پیش آمده در مراکز معتبری با استفاده از این سامانه در مراکز آموزش عالی از جمله مرکز آموزش عالی بهار و مراکز دانشگاهی از جمله دانشگاه آزاد دهاقان، نجف آباد و… برگزار شدند و طبق بررسی فرم های نظر سنجی آنلاین، کاربران کیفیت مطلوبی از برگزاری کلاس ها دریافت نموده‌اند.

در این سامانه امکان اموزش بصورت انلاین، برگزاری وب کنفرانس های چند نفره و تعاملی، برگزاری جلسات، چت و گفتگوی آنلاین و … می باشد.

  • سامانه رصد هوشمند اخبار و بولتن خبری: با استفاده از این سامانه، مدیران به جای صرف وقت و نیروی انسانی اضافه برای گردآوری اخبار مرتبط با زمینه فعالیت خود، می‌توانند به صورت کاملا هوشمند، اخبار مرتبط، معتبر که از هشتاد خبرگزاری بر اساس کلمات ایندکس شده، بر اساس الگوریتم های هوشمند اعتبارسنجی و واکشی شده اند را، بصورت آرشیو خبر شخصی روزانه در اختیار داشته باشند و مسلما اطلاعات بروز و معتبر لازمه تصمیم گیری های کلی و آینده نگری سازمانی خواهد بود.
  • سامانه جامع ارسال پیامک انبوه: ارسال پیامک همچنان پربازده ترین و درعین حال کم هزینه ترین روش تبلیغات می باشد چرا که تلفن همراه همیشه دردسترس است و بیشترین مخاطبین را در اختیار شما قرار خواهد داد.شرکت پیشگام رایان با داشتن مالکیت سورس سامانه و ارتباط مستقیم با اپراتورهای اول کشور(و نه بعنوان نماینده)از پیشتازان در این عرصه بوده و با افتخار به بیش از ۵۰۰۰۰ کاربر فعال با زمینه های کار تجاری،آموزشی، ارگان های دولتی،شهرداری ها، دانشگاه ها، سازمانها و… سرویس دهی می نماید.
  • ارائه سامانه آنلاین رجیستری بیماری های قلب و عروق سراسر کشور: سامانه ثبت بیماری های قلب و عروق به سفارش وزارت بهداشت و با همکاری پژوهشکده قلب و عروق راه اندازی شده که هم اکنون بصورت کشوری در بیمارستانهای قلب سراسر کشور پیاده سازی و اجرایی شده است. با استفاده از این سامانه بیماران بصورت آنلاین در هر بیمارستانی پرونده خود را در دسترس دارند و سابقه درمان آنها ثبت می‌شود که خوشبختانه این امر برای تبادل اطلاعات بین پزشکان نیز بسیار موثر بوده است.
  • باشگاه مشتریان و وفادارسازی مشتریان: این سامانه امکان ارتباط دوطرفه به جای ارتباط یکسویه با مشتریان را فراهم می‌کند و با تعریف سناریوهای امتیاز دهی و تنوع جشنواره های فروش و… منجر به وفادارسازی مشتری و کسب مشتریان جدید خواهد شد.

مواردی که مطرح شد، شرح مختصری از خدمات پیشگام رایان داده پژوه می باشد. دنیای بدون مرز؛ مانع و محدودیت را برای شما معماری خواهیم نمود. با ما در ارتباط باشید….

Telfax:(+98)3136633889

Mobile : +989133039745

www.PishgamRayan.com

info@PishgamRayan.com

https://instagram.com/pishgam_rayan

linkedin.com/in/pishgamrayan

logo-samandehi