شنبه، 10 مهر 00 - 10:41

 

تولد یک سالگی شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد، اولین VC متمرکز (با ماموریت محوری و اصلی سرمایه‌گذاری جسورانه) اصفهان، با حضور فعالان اکوسیستم کارآفرینی اصفهان در اولین روز از پاییز برگزار شد.شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد در شهریور ۹۹ با ۷ میلیارد تومان سرمایه به عنوان اولین سرمایه‌گذاری جسورانه متمرکز و تخصصی در اصفهان شروع به فعالیت کرد. هدهد در سال ۱۴۰۰ در شرف افزایش سرمایه به ۲۱ میلیارد تومان است و تصمیم دارد با  این سرمایه، ایده‌های با پتانسیل رشد را شناسایی کند و در مسیر رشد در کنار آن‌ها باشد.

در این راستا هدهد با شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه در تهران تفاهم‌نامه‌هایی را امضا کرده که استارتاپ‌های اصفهانی بتوانند از مزایای ارتباط با سرمایه‌گذاران شاخص تهران هم بهره‌مند باشند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی امین پاسارگاد (شناسا)، مرکز نوآوری دیجی‌کالا (دیجی‌نکست)

همچنین در اصفهان نیز با صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان، هوشمند اول برنای اصفهان (هاب) و پارک سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تفاهم‌نامه‌ منعقد شده است.

از دیگر فعالیت‌های هدهد در یک سال اخیر:

راه‌اندازی و برگزاری اولین باشگاه سرمایه‌گذاران فرشته (نیک اندیش)، همکاری فعال در برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری سکوی پرتاب زاینده‌رود، برگزاری آیین افتتاحیه رسمی شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد، برگزاری مجمع سالانه و جلسات هیئت مدیره، عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و عضویت در انجمن VC ایران و …

در زمینه جذب استارتاپ‌ها، از مجموع ۱۱۵ طرح بررسی شده تاکنون، ۹۷ طرح رد، بر روی ۸ طرح سرمایه‌گذاری قطعی انجام شده، ۶ طرح در حال بررسی و ۴ طرح در حال قرارداد می‌باشند.

تیم‌های سرمایه‌گذاری شده توسط هدهد عبارت‌اند از:

دانشیار، داشبورد، دوسل، تراول‌گرام، گنبدکبود، مشاور روم، پویش پیشتازی و سلوا

این شرکت حاصل تلاش گروهی از افراد و سرمایه‌‌گذاران است که باور دارند نوارزش آفرینان اصفهانی دارای ظرفیت بالایی برای خلق شرکت‌های شاخص و سرآمد هستند. این شرکت با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، شبکه ارتباطات، تجربه‌کاری و سابقه تیم مدیریتی خود به عنوان یک رکن مهم و موثر در اکوسیستم کارآفرینی در اصفهان مشغول به فعالیت است.

 

دانلود گزارش

 

 

logo-samandehi