دوشنبه، 30 تیر 93 - 10:43

 

1280px-USB_Icon.svg

از نظر ما درایورهای فلش USB بسیار عالی هستند و امیدواریم نظر شما هم این چنین باشد. آنها ارزان، کوچک، سبک، و بسیار مفید برای انتقال فایل‌ها در کامپیوتر می‌باشند. درایورهای فلش USB که ما برایتان امروز آورده ایم از عالی هم بالاتر می‌باشند. این فلش‌ها در اندازه‌های استاندارد و دارای میکرو یو اس بی می‌باشند که علاوه بر استفاده بر روی کامپیوتر‌ها قابل استفاده بر روی تبلتها و گوشی‌های اندرویدی نیز می‌باشند.

چگونه سحر و جادو امکان پذیر است؟ با استفاده از این فلش‌ها و فناوری عالی شان شما در هر جا و مکانی می‌توانید به سرعت انتقال داده‌ها را با لوازم‌های جانبی اطرافتان انجام دهید. اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از USB OTG استفاده می‌کردند که به تازگی روی به درایورهای فلش USB آوردند که بسیار برای سازگار شدن و جفت شدن دو دستگاه برای انتقال فایل مناسب می‌باشند. این یو اس بی‌ها برای انتقال سریع داده‌ها بین دستگاههای مختلف از قبیل، گوشی‌های اندرویدی، تبلت‌ها، کامپیوترها بسیار مفید و کاربردی می‌باشد.

آن چیزی که رابطه بین یو اس بی‌ها را بهتر از این میکند این امر می‌باشد که USB OTG با درایورهای فلش USB بسیار سازگاری دارند و مقرون به صرفه هستند. بعنوان مثال در بعضی از فلش‌های زیرین به شما امکان ذخیره سازی تا ۶۴ گیگابایت را با قیمت ۴۰ دلار میدهد و مدلهای ارزانتر ۱۵ دلاری نیز موجود اند که بسیار کاربردی اند.

Sony-MicroVault ADATA-DashDrive-Durable Corsair-Voyager-GO Imation-2-in-1-Mini-Express Kingston-DataTraveler-microDuo-3.0 Leef-Bridge-Mobile-USB-3.0 (1) LG-MU1 Patriot-Stellar-for-Smartphones PQI-Connect-302 SanDisk-Ultra-Dual-USB-Drive

نظر شما درباره این درایورهای فلش USB چیست؟

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.phonearena.com/news/10-USB-flash-drives-made-for-Android-smartphones-and-tablets_id58396#10-Imation-2-in-1-Mini-Express” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi