سه شنبه، 20 آبان 93 - 12:16

 

چنانکه انتظار می رفت مایکروسافت از جدیدترین دستگاه خود با عنوان Lumia 535 رونمایی نمود. این دستگاه در دو نسخه تک سیمکارته و دوسیمکارته تهیه شده است و اولین گوشی لومیا شرکت مایکروسافت بدون برند نوکیا می باشد. لومیا ۵۳۵، یک دستگاه میان رده بحساب آمده و به نمایشگر ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۹۶۰×۵۴۰ qHD و گوریلا گلس۳ کورنینگ مجهز شده است.

Lumia-535_Back_Cyan

صفحه نمایش متوسط دستگاه با پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 200، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و همچنین اسلات کارت microSD برای تکمیل فضای ذخیره سازی تا ۱۲۸ گیگابایت همراه شده است. دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و پشت (با فلاش LED) گنجانده شده است. سنسورها شامل حسگر نور محیط، شتاب سنج و سنسور مجاورت شده، بعلاوه دارای اتصالات بلوتوث LE می باشد.

Lumia-535_Back_Orange

مایکروسافت وعده آپدیت آخرین نسخه از ویندوزفون را برای Lumia 535 داده است، بعلاوه ۱۵ گیگابایت فضای ابری رایگان OneDrive را به همراه خواهد داشت. نرم افزارهایی مانند کورتانا، Word Flow ،Action Center و Live Folders در لومیا۵۳۵ حاضر هستند. هر دو مدل ۳G Single SIM و ۳G Smart Dual SIM لومیا ۵۳۵ نیز آپدیت Lumia Denim را به همراه خواهند داشت.

Lumia 535 ابتدا در چین، هنگ کنگ و کشور بنگلادش اواخر این ماه خواهد رسید، اما تاریخ دقیق عرضه آن در دیگر مناطق مشخص نشده است. به گفته سامسونگ، قیمت این گوشی ۱۱۰ یورو است و در رنگ های سبز روشن، نارنجی روشن، فیروزه ای، خاکستری تیره، سفید و مشکی در دسترس خواهد بود.

منبع : slashgear

logo-samandehi