چهارشنبه، 03 اردیبهشت 93 - 02:59

 

gymwatch_strength_tracker-2

Gymwatch از انواع حس گر های داخلی و دینامیک معکوس استفاده کرده تا حرکات و توانایی ورزشکار را در حسی تمرین زیر نظر داشته باشد.این روزها در بازار وسائل جانبی ورزشی از جمله وسائل اندازه گیری سلامت ورزشکار به وفور و در مردل های مختلف یافت می شود. اگر دنبال این هستید که میزان ضربان قلبتان و یا مقدار کالری سوزانده شده را در حین تمرین بدانید، به صور قطع حس گر و یا بازوبندی را پیدا میکنید که بتواند برای بهینه سازی تمریناتتان به شما کمک کند. به وسیله سنسور هایی که بر قلب تمرکز دارند و به وفور سافت می شوند، تیم Gymwatch با ارائه حسگری که می تواند حرکت و توانایی را اندازه گیری کند، به دنبال ورود به بازار حسگر های بازوبندی هستند. این دستگاه بیشتر به درد کسانی خواهد خورد که می خواهند وزن خود را اضافه کنند، نه آنها که به دنبال کاهش وزن هستند.

حس گر نیرو سنج Gymwatch

این سیستم برای بدست آوردن نقطه شروع قدرت، میزان افزایش نیرو را در ۳۰ میلی ثانیه اول تمرین اندازه گیری می کند؛ هرچه افزایش نیرو بیشتر باشد، میزان قدرت ورزشکار برای شروع نیز بیشتر است. با بررسی شیب نمودار نیرو در ۳۰ میلی ثانیه اول تمرین، سیستم قادر به اندازه گیری قدرت انفجاری ورزشکار خواهد بود. (قدرت انفجاری به میزان توسعه نیرو نیز مشهور است)

دیگر پارامتر هایی که توسط این سیستم قابل اندازه گیری هستند شامل، Speed Strength که نشانگر توانایی ماهیچه ها در تولید ماکزیمم نیرو در مدت زمان کم می باشد، Muscle Strength که به میزان گشتاور ایجاد شده توسط ماهیچه را اندازه گیری می کند.

حس گر نیرو سنج Gymwatch

“برای محاسبه ی هر جزئی از Strength ما فرمول مخصوصی را استفاده می کنیم” این مطلب را واک مدیرعامل این شرکت بیان داشته است.

به وسیله اندازه گیری در لحظه ی میزان حرکت و قدرت، سیستم قادر به تمایز بین تکرار کلی و جزئی بوده و می تواند بازخورد زنده و شفاهی درباره حالت ورزشکار و تکنیک ورزشی ارائه نماید. این بازخورد می تواند شامل توصیه هایی درباره ی اینکه شما خیلی سریع بار را بلند کرده اید، با وزنه ی بسیار سنگینی کار می کنید و یا از محدوده ی ایمن حرکتی خارج شده اید، باشد. نرم افزارهای هوشمند در حال دگرگون کردن زندگی بشر هستند به طوری که شما می توانید با این برنامه ها پیری خود را مشاهده کنید. برای اطلاع می توانید “نرم افزار پیش بینی تصویر کودک در بزرگسالی” را مطالعه کنید

برای بهره بردن از امکانات نرم افزار مخصوص در تلفن هوشمند و نیز جهت دهی تمرین توسط این نرم افزار، کاربران می توانند حالت “راهنمایی” را انتخاب کنند. همچنین اگر مایلید که بر اساس تشخیص خود عمل کنید، میتوانید حالت “آزاد” را انتخاب کنید. به هر حال، به محض جمع آوری اطلاعات تمرین توسط حس گر ها، به وسیله ی یک ماژول بلوتوث به تلفن هوشمند ارسال می شوند. در مقابل، نرم افزار نیز اقدام به همگام سازی این اطلاعات با وب سایت Gymwatch می کند، که به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت سلامت و تمرینات خود را در طولانی مدت زیر نظر داشته و تصمیمات صحیحی در این باره اتخاذ نمایند.

دستگاه Gymwatch قابلیت کار با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را دارد و به وسیله یک پورت Micro-USB شارژ می شود که با هر بار شارژ بین ۱۰ تا ۳۰ روز بسته به میزان استفاده قابل فعالیت می باشد. با پرداخت بیعانه به میزان ۱۳۹ دلار شما میتوانید یک دستگاه را خریداری کنید در حالی که برای دو دستگاه می توانید ۲۴۹ دلار پرداخت نمائید. این شرکت امیدوار است که محصولات را در ماه جولای به دست مشتریان برساند.

logo-samandehi