یکشنبه، 16 شهریور 93 - 04:39

 

working iphone 6 5s back-

تا به امروز شاهد تصاویر و حتی ویدیوهای مختلفی از ماکت‌های آیفون ۶ بوده‌ایم. اما هیج تصویری از آیفون ۶ کامل که روشن شود و کار کند، فاش نشده بود. حال امروز تصاویری از نسخه‌ی کامل و قابل استفاده از آیفون ۶ توسط وب سایت چینی Weibo فاش شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.یکی از کاربران شبکه‌ی میکروبلاگینگ چینی Weibo (معادل چینی توییتر) شانس کار کردن با آیفون ۴.۷ اینچی را داشته و موفق شده است چند تصویر از این تلفن را تهیه کند.آیفونی که در تصویر مشاهده می‌کنید با آنچه پیش‌تر از این تلفن فاش شده بود کاملا مطابقت دارد. لبه‌های منحنی شکل  جای لبه‌های تیز را گرفته‌اند و فلاش دوگانه‌ی LED نیز به یک فلاش تکی تغییر یافته است. شاید اپل موفق شده باشد تا از نوع خاصی از فلاش در کنار دوربین آیفون ۶ بهره ببرد.

working iphone 6 5s back-

اگر به تصاویر مربوط به رابط کاربری آیفون ۶ دقت کنید متوجه تغییر در آیکون اپلیکیشن‌های Passbook و Movie Camera می‌شوید. انتظار می‌رود با اضافه شدن NFC به آیفون ۶ امکان پرداخت الکترونیکی از طریق آیفون فراهم شود. گفته می‌شود اپل با سرویس‌ دهنده‌های مختلف وارد مذاکره شده تا بتواند سرویس پرداخت از طریق موبایل را گسترش دهد.در این تصویر نیز می‌توانید تغییرات ایجاد شده در دکمه‌های کناری را به وضوح مشاهده کنید:

working iphone 6 5s side

احتمالا در آیفون ۶ شاهد ۶ ردیف از آیکون‌ها خواهیم بود که آیکون‌های داک نیز قسمت پایین آن‌ها، قرار خواهند گرفت. گفته می‌شود رزولوشن صفحه نمایش آیفون ۶ برابر ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل خواهد بود.

working iphone 6 app store

این کاربر همچنین یک ویدیو کوتاه از باز کردن قفل گوشی از طریق سنسور Touch ID منتشر کرده است. در تصاویر دیگری App Store و بخش تنظیمات iOS 8 قابل مشاهده است. این کاربر چینی به آیفون ۶ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت دسترسی پیدا کرده است.هنوز نمی‌توان در باره صحت این تصاویر اظهار نظر کرد، اما این تصاویر کاملا با آنچه پیش‌تر از آیفون ۶ مشاهده کرده بودیم،‌ مطابقت دارند.آیفون ۶ در ۱۸ شهریورماه رسما رونمایی می‌شود و ما نیز پوشش زنده‌ی آن را ارائه خواهیم داد تا در سریع‌ترین زمان ممکن با کم و کیف آن آشنا شوید.

[button color=”green” size=”small” link=”http://www.macrumors.com/2014/09/06/working-iphone-6-photos/” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi