سه شنبه، 27 اسفند 92 - 05:28

 

در میان لوازم جانبی متنوع عرضه شده برای گوشی های آیفون بهترین آنها انتخاب و معرفی شده اند. این لوازم که شامل لنز دوربین تا قاب شارژر مخصوص این گوشی ها هستند می توانند رضایت کاربرانشان را بیش از پیش جلب نمایند.

Eye TV W

این جعبه کوچک آنتن‌دار می تواند آی‌پد یا آیفون کاربر را به یک تلویزیون قابل حمل تبدیل کند. با این وسیله کاربران می توانند با کیفیت خوب برنامه های تلویزیون را حداکثر تا ۹ ساعت در آی‌پد و ۴ ساعت در آیفون (با شارژ کامل) تماشا کنید. همچنین می‌توانند از آن به عنوان رادیو نیز استفاده نمایند.

Twelve South High-Rise

این پایه فلزی برای قرار گرفتن آیفون است. HiRise به کاربر اجازه می دهد تا با Skype یا FaceTime بتواند بدون نیاز به دستان خود ارتباط تصویری برقرار کند. این پایه برای همه قاب ها قابلیت تنظیم دارد و از آن می توان برای آیفون ۵، آی‌پد مینی، آی‌پاد تاچ و آی‌پاد نانو استفاده کرد.

Wahoo Speed Tracker

خوب است کاربران در سال ۲۰۱۴ میلادی از نخستین حسگر سرعتی پدال Bluetooth Smart استفاده کنند. این حسگر سرعت پدال زدن، حرکات و مسافت طی شده توسط کاربر را ثبت می کند. این کار را با اپلیکیشن رایگانی به نام Wahoo Fitness و از طریق اتصال بی سیم انجام می دهد.

Griffin Powerdock 5

این پایه، چندین پورت USB دارد و ۵ دستگاه مبتنی بر iOS جا دارد. کاربران می توانند وسایل را به صورت افقی و کتابی در کنار هم قرار می دهند و می توانند هر ۵ تا رابه طور همزمان شارژ کنند.

Mophie Juice Pack Plus

گاهی روشن نگه داشتن گوشی و جلوگیری از تمام شدن باتری آن برای کاربران وضعیت حیاتی پیدا می کند. یعنی به هر قیمتی نباید گوشی خاموش شود. این جا است که Mophie Juice Pack به داد کاربر می رسد. این دستگاه ۱۲ درصد باتری به آیفون می بخشد. این وسیله در واقع یک قاب پلاستیکی است که با بافت دولایه خود نقش محافظ صوتی آیفون را نیز بازی می کند.

Twelve South Plug Bug

این شارژر دیواری ۲٫۱-Amp USB به شارژر MacBook Power می چسبد و آداپتور آن را به شارژر دوگانه تبدیل می کند. این دستگاه در بیشتر کشورها قابل استفاده است  برای مواقعی که کاربران در سفر هستند، کاربرد بسیار و حدود ۶۹ گرم وزن دارد.

Ollo Clip Quick Connect lens

این لنز به گوشی آیفون ۵ وصل می شود و می توانند با آن فیش‌آی، واید انگل و ماکرو عکاسی کنند. این لنز به هیچ اپلیکیشن اضافه ای نیاز ندارد و می توان با همان نرم‌افزار معمولی دوربین آن را هماهنگ کرد.

Koubachi Wi-Fi Plant Sensor Outdoor

این دستگاه کاربرد جالبی دارد. کاربران می توانند آن را به گلدان گیاه موردنظر خود وصل کنند و این وسیله از طریق وای‌فای به آیفون وصل می شود و کاربر می تواند همه اطلاعات لازم برای سالم و زنده نگه داشتن گیاه خود را از آن دریافت کنند. این دستگاه به کاربر اعلام می کند چه زمانی باید به گیاه آب بدهد و آیا کود نیاز دارد یا خیر.

Zepp GolfSense Sensor

این حسگر که همچون محفظه نگهداری کلید است و همه حرکات را به صورت سه بعدی ثبت می کند. این وسیله فقط ۱۷ گرم وزن دارد و می توان به راحتی آن را به وسیله ای که مورد نظر متصل کرد.

Elgato EyeTV Mobile with Lightning Connector

این دستگاه به پورت Lightning در آیفون ۵، ۵c ،۵s و نسل پنجم آی‌پاد تاچ وصل می شود و به واسطه آن می توان به شبکه های Freeview دسترسی داشت همچنین می توان به اینترنت نیز متصل شد. با اپلیکیشن این دستگاه می توان پخش محتویات را اجرا یا متوقف کرد. یا برنامه تلویزیونی موردنظر خود را ضبط کرد.

logo-samandehi