سه شنبه، 10 تیر 93 - 10:14

 

همانطور که می دانید iPod touch یکی از محصولات پر طرفندار اپل است که مدت هاست نقش خوبی در دست کاربران بازی می کند. نسخه ۱۶ گیگابایتی آن از جمله نمونه های قوی و پر کاربر و پر طرفداری است که در بازار به فروش می رسد.اپل در خبری در باره این محصول خود ارائه کرده که ظاهرا دستی به سر و روی iPod touch کشیده و است به طور نا باورانه با قیمت کمتری از سابق قصد فروش آن را دارد.

 

1352992_orig

اصولا شرکت ها بعد از یک به روز رسانی در محصولات، برای فروش و سود بهتر قیمت ها را بالاتر می برند. اما این بار اپل قیمت iPod touch را بعد از یک به روز رسانی عالی کاهش داده است!

xl_ipodtouch16gb

در این به روز رسانی iPod touch با رنگ های جدیدتری برای دریافت سلایق بیشتر به روز شده است و دوربین مقابل هم به آن اضافه شده است. این دستگاه هم اکنون با قیمت ۱۵۹ پوند چیزی حدود ۴۰ پوند ارزان تر از نسخه قبلی به فروش می رسد البته قیمت فروشی این دستگاه در انگلستان هنوز مشخص نشده است.

این دستگاه دارای یک نمایشگر ۴ اینچی رتینا است که از پردازنده A5 استفاده می کند.

ipod_touch_roundup

نسخه قدیمی تر این دستگاه تنها با رنگ نقره ای به فروش می رسد اما برای نسخه جدید گزینه های دیگری مثل  خاکستری، نقره ای، صورتی، زرد، آبی و قرمز تولید شده است که انتظار می رود طرفداران زیادی داشته باشد.نسخه های ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی آی پاد ها هم هم اکنون با قیمت های ۱۹۹ و ۲۴۹ پوند به فروش می رسد.

logo-samandehi