دوشنبه، 09 تیر 93 - 04:33

 

مطمئنا برای شما هم اتفاق افتاده است که به دنبال تبلتی ارزان قیمت ولی از شرکتی معتبر گشته باشید. البته ملاک درستی برای ارزان بودن نمی‌توان یافت به هر حال در مقایسه با دیگر تبلت‌ها شاید در حدود ۳۰۰ دلار و یا به عبارتی ۹۰۰ هزار تومان، ارزان باشد! در ادامه قصد داریم شما را با ۱۰ تبلت ارزان از شرکت‌های معتبر آشنا کنیم.ملاک‌های مختلفی برای خرید یک تبلت وجود دارد برای مثال هر فرد شاید نیاز‌های مختلفی از تبلت داشته باشد که احتمال دارد برای رفع آن نیاز، در حدود قیمت ذکر شده نتوان پیدا کرد ولی لیست زیر، تبلت‌هایی را برای کار‌های عادی و معمولی شما فراهم شده است. البته فراموش نکنید که قیمت‌های ذکر شده مربوط به تخفیف‌های شرکت‌ها و حراجی‌ها می‌باشد پس شاید در بازار عادی تا حدود ۱۰۰ دلار نیز گران تر پیدا شوند.

 

۱٫ Samsung Galaxy Tab 4 7.0

 

Samsung-Galaxy-Tab-4-7.0-199.99-MSRP

ارزان ترین تبلت معرفی شده شرکت سامسونگ، قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار دارد که از جمله مشخصات آن می‌توان به پردازنده Snapdragon 400 در کنار ۱٫۵ گیگابایت رم و دوربین ۳ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. این قیمت مربوط به مدل ۸ گیگابایتی آن است که شاید با صفحه نمایشی از نوع سامسونگ، تجربه خوبی را در این رنج قیمت برای شما فراهم کند.

۲٫ Dell Venue 8

Dell-Venue-8-179.99-MSRP

از جمله تبلت‌های اندرویدی است که با پردازنده ۲GHz dual-core Atom Z2580 از شرکت اینتل عرضه شده است. صفحه نمایش ۸ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ همراه با ۲GB رم و حافظه ۱۶ گیگابایتی، مشخصات خوبی را در کنار قیمت ۱۷۹ دلار آن درست کرده است.

۳٫ HP Slate 7 Extreme

HP-Slate-7-Extreme-179.99-on-sale

شرکت اچ پی، تبلت Slate 7  را تا حد ۱۷۹ دلار کاهش داد تا شاید بتواند در بازار رقابتی خوش قیمت‌ها، دستی داشته باشد. تبلتی با پردازنده quad-core Tegra 4 با همراهی ۱GB رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن مشخصات خوبی را فراهم کرده است. باتری این تبلت ۴۱۰۰mAh بوده که اچ پی با قرار دادن ۲۵GB فضای ابری خود را آماده رقابت کرده است.

۴٫ HP 8

HP-8-169.99-MSRP

اچ با تبلتی همانند آیپد مینی باز هم حضور خود را در بازار مقرون به صرفه‌ها پر رنگ تر کرد. تبلتی در سایز ۷٫۸۵ اینچ از نوع IPS در رزولوشن ۷۶۸ در ۱۰۲۴ همانند نسل اول آیپد مینی عمل کرده است. یک پردازنده ۴ هستی با رم ۱GB در کنار باتری ۳۸۰۰mAh و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به مدت ۷ ساعت شمارا کامل پشتیبانی خواهد کرد. قیمت ۱۶۹ دلار.

۵٫ Asus MeMO Pad HD 7

Asus-MeMO-Pad-HD-7-around-150-at-retailers

شاید این تبلت را بتوان به عناون بهترین نمونه در رنج قیمت خود معرفی کرد زیرا که صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ در کنار ۱GB رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارای یک دوربین ۵MP و auto-focus است که میتواند آن را منحصر به فرد کند. قیمت ۱۵۰ دلار.

۶٫ LG G Pad 7.0

LG-G-Pad-7.0-around-149.99-at-retailers

تبلت تقریبا جدید ال جی با قیمت ۱۵۰ دلار در حراجی، یکی از مقرون به صرفه ترین‌ها، به شمار می‌رود که دارای پردازنده quad-core Snapdragon 400 و ۱GB می‌باشد. این تبلت دارای یک دوربین ۳ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

۷٫ Acer Iconia A1-830

Acer-Iconia-A1-830-149.99-MSRP

تبلت آلومینیومی Acer با صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی از نوع IPS و نسبت تصویر ۴:۳ توانسته است خود را به قیمت ۱۵۰ دلار برساند. البته پردازنده این دستگاه Intel Atom و با وجود باتری خود تنها ۷٫۵ ساعت برای شما زنده خواهد بود.

۸٫ Kindle Fire HD

Kindle-Fire-HD-from-139

تنها ۱۳۹ دلار برای تبلت ۷ اینچی شرکت آمازون با نام Kindle Fire HD باید هزینه کنید. در این تبلت خبری از اپلیکیشن‌های گوگلی نیست و شما باید با اکوسیستم آمازون کنار بیاید.

۹٫ HP 7 Plus

HP-7-Plus-99-MSRP

حاشیه، یکی از ویژگی‌های این تبلت خواهد بود که شاید با دیدن قیمت ۹۹ دلاری آن این مورد برای شما رفع شود. با وجود پردازنده quad-core AllWinner شاید همه چیز به روانی برای شما اجرا نشود ولی قیمت مناسب آن، این گونه اشکالات را خواهد پوشاند.

۱۰٫ Toshiba Excite 7c

Toshiba-Excite-7c-99.99-MSRP

تبلتی دیگر که تنها با هزینه ۹۹ دلار آن را بدست خواهید آورد از شرکت توشیبا خواهد بود که دارای پردازنده ۱٫۵GHz dual-core از شرکت Rockchip بوده است. رم ۱ گیگابایتی آن در کنار دیگر مشخصات آن از جمله حافظه ۸ گیگاباتی، برای یک محصول پایین رده، مناسب می‌باشد.

نظر شما در مورد این تبلت‌های اندروید چیست؟ آیا سری نکسوس را باید از همه آن جدا کنیم؟ در بازار داخل شما کدام تبلت را ترجیح می‌دهید؟

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.phonearena.com/news/10-cheap-tablets-from-companies-youve-acutally-heard-of_id57643″ target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi