دوشنبه، 11 فروردین 93 - 01:58

 

 همان‌طور که می‌دانید اوایل پاییز سال جاری شرکت اپل محصول جدید خود یعنی آیفون ۶ را معرفی خواهد کرد. این مدت زمان برای طراحان کافی است تا به خلق طرح‌های ذهنی خود از این محصول بپردازند.

 IPhone-6

این طرح‌های مفهومی پیش از این برای دیگر محصولات اپل نیز منتشر شده بود و معمولا با طرح‌هایی که در واقعیت شکل خواهند گرفت تفاوت‌های زیادی دارند اما ایده‌های جذابی را در خود مطرح می‌کنند.

 iphone6-2

به تازگی تیم iCulture، با سرپرستی Martin Hajeck طرح جدیدی برای آیفون ۶ طراحی کرده‌اند که در طراحی این طرح از آیپاد نانو اپل الهام گرفته شده است و به لطف صفحه بزرگتر کمی باریکتر نیز به نظر می‌رسد.

iphone6-3

در این طرح، آیفون ۶ به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی مجهز شده است و به لطف حاشیه‌های کمتر در اطراف صفحه‌نمایش  از آیفون ۵S بزرگتر به نظر می‌رسد. در این طرح ایفون ۶ تنها ۵٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد! همچنین اسپیکر در قسمت پایین دستگاه و ورودی هدفون مشابه آیپاد نانو در گوشه سمت چپ قرار دارد. طرح مفهومی این تیم در دو رنگ طلایی و خاکستری منتشر شده است.

iphone6-4

در بسیاری از طرح‌های منتشر شده تا به امروز، پشت دستگاه با بدنه یکپارچه فلزی نمایان می‌شود و اگر اپل از تکنولوژی LiquidMetal در بدنه آیفون ۶ استفاده کند بنابراین هیچ راهی برای نفوذ سیگنال‌های مخابراتی به داخل دستگاه وجود نخواهد داشت.

IPhone-6-5

تیم iCulture برای این مشکل تدابیری اندیشیده است آنها اعتقاد دارند که با بزرگتر کردن لوگو اپل در پشت دستگاه و استفاده از آن به عنوان آنتن می‌توان این مشکل را حل کرد!

logo-samandehi