یکشنبه، 25 خرداد 93 - 09:43

 

samsung-smart-bike-590x330

با نگاهی به طرح این دوچرخه، در نظر اول، قرارگرفتن گوشی هوشمند در وسط فرمان دوچرخه خودنمایی می‌کند. این گوشی هوشمند در نقش آینه عقب دوچرخه عمل خواهد کرد و با دوربین عقب دوچرخه در ارتباط است.

شرکت سامسونگ که پیش از این نیز سابقه معرفی دوچرخه‌هایی با قابلیت شارژ گوشی‌های هوشمند را در کارنامه خود می‌بیند، اکنون با کمک طراح مطرح دوچرخه‌های مدرن، Giovanni Pelizzoli دوچرخه جدیدی را معرفی کرده که در نمایشگاه میلان در مقابل دیده همگان قرار گرفت.

Samsungs-Smart-Bike-can-be-controlled-using-your-smartphone

با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانید قابلیت‌های دیگری مانند چهارلیزر موجود را برای مشخص کردن مسیر دوچرخه به کار گیرید. با ارسال سیگنال‌های جی‌پی‌اس می‌توانید مسیرهای مجاز برای دوچرخه را نیز بیابید.

samsungs-smart-bike-of-the-future-will-make-sure-you-never-get-lost-again.jpg

این دوچرخه هوشمند! از جنس آلومینیوم ساخته شده و همین مسئله، قسمتی از ضربه حاصل از دست‌اندازها را می‌گیرد. این دوچرخه به یک باتری و ماژول‌های بلوتوث و وای‌فای نیز تجهیز شده است. هنوز مشخص نیست آیا تولید انبوه این دوچرخه امکان‌پذیر هست یا خیر اما دوچرخه‌سواری با این دوچرخه هوشمند، قطعا برای دوست‌داران گجت‌های الکترونیکی خوشایند خواهد بود.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://www.phonearena.com/news/What-could-be-more-mobile-than-Samsungs-Smart-Bike_id57144″ target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi