سه شنبه، 11 تیر 98 - 01:59

 

شرکت سامسونگ رسما اعلام کرد که در تاریخ هفتم آگوست (۱۶ مردادماه) از جدیدترین فبلت خود تحت عنوان گلکسی نوت ۱۰ رونمایی خواهد کرد.

این شرکت کره‌ای ساعاتی پیش دعوتنامه مراسم Unpacked 2019 خود را برای معرفی این گوشی مجهز به قلم هوشمند S-Pen برای اصحاب رسانه و فعالان دنیای تکنولوژی ارسال کرده است. در کنار این دعوتنامه، تیزری نیز از این گوشی از سوی سامسونگ منتشر شده که تصویری از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

در این تیزر، بر روی قلم استایلوس گلگسی نوت ۱۰ و لنز دوربین این گوشی تاکید شد؛ این یعنی سامسونگ قطعا تغییرات محسوسی را در این دو قابلیت گلکسی نوت ۱۰ اعمال کرده است. طبق آخرین شنیده‌ها و تصاویر منتسب به این گوشی، دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ در قسمت میانی صفحه و با بریدگی نقطه‌ای جای خواهد گرفت.

از طرفی برخی منابع خبری نیز ادعا کرده‌اند که سامسونگ احتمالا ورودی ۳٫۵ میلیمتری هدفون را از این گوشی حذف خواهد کرد. همچنین، شاهد عرضه چند مدل از گلکسی نوت ۱۰ خواهیم بود که مجهز به نمایشگرهای ۶٫۲۸ و ۶٫۷۵ اینچی معرفی خواهند شد.

البته مدل ۵G این گوشی نیز در این مراسم معرفی خواهد شد که اگر بخواهیم به شنیده‌ها اطمینان کنیم، می‌توان انتظار معرفی ۴ مدل از گلکسی نوت ۱۰ را در مراسم آنپکد ۲۰۱۹ داشت.

هنوز مشخص نیست که آیا در مراسم ۱۶ مرداد ماه، حرفی از قیمت و زمان عرضه دیگر محصولات این شرکت کره‌ای همانند گوشی تاشوی گلکسی فولد زده خواهد شد یا خیر؛ همانطور که می‌دانید عرضه این دستگاه به دلیل مشکلاتی که در نمایشگر آن گزارش شد به تعویق افتاد.

همچنین، هنوز زمان عرضه اسپیکر هوشمند گلکسی هوم نیز که در سال گذشته و به همراه گلکسی نوت ۹ معرفی شد، اعلام نشده و باید منتظر ماند و دید که علاوه بر گلکسی نوت ۱۰، سامسونگ چه خبرهای خوشی را برای علاقمندان برند خود اعلام خواهد کرد.

logo-samandehi