یکشنبه، 21 اردیبهشت 93 - 12:18

 

smart-shirt

خیلی از “پوشیدنی”‌های مختص به ورزش و تناسب اندام یا دور مچ شما می‌پیچند و یا به کمر شما متصل می‌شوند، اما بچه‌های OMsignal این دسته از محصولات را به ابتدایی ترین -و راحت ترین- فرم خود مجددا تبدیل کرده اند: پیراهن! موسس و مدیر OMsignal می‌گوید که “ما تمامی‌عمر خود را در پوشاک به سر می‌بریم. این‌ها طبیعی ترین و بنابراین، والاترین واسطی هستند که می‌توانیم از یک {گجت} پوشیدنی انتظار داشته باشیم”.

‌‌‌خب مسلما حرف وی درست است؛ اما این تمام آن چیزی نیست که این پیراهن را به پیراهنی ویژه تبدیل کرده است. این پیراهن شامل حسگرهایی می‌باشد که می‌تواند ضربان قلب، نرخ تنفس و همچنین حرکات فرد را پویش کند و توسط بلوتوث به گوشی هوشمند فرد ارسال کند و در آنجا به محاسبه ی کالری سوخته شده، شدت تمرینات و سایر مسائل مربوط به سلامتی بپردازد.

‌‌‌تمامی‌این‌ها با مدول اطلاعاتی خاص این پیراهن تامین می‌شود که تا سی بار می‌تواند حرکات شما را پویش کند و البته، شارژ همراهش نیز یکی از اساسی ترین تجهیراتش است. فقط به خاطر داشته باشید که قبل از شستن این پیراهن، این مدول را در آورید! متاسفانه این پیراهن زیاد هم ارزان قیمت نیست و برای تهیه ی آن باید ۲۰۰ دلار جهت “پیش سفارش” پرداخت کنید. در ضمن، فعلا آقایان در اولویت هستند و برای عرضه ی این پیراهن برای خانم‌ها، باید منتظر ماند.

logo-samandehi