شنبه، 03 خرداد 93 - 02:04

 

سامسونگ گلکسی نوت 4 زودتر از موعد عرضه خواهد شد

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که محصول جدید این شرکت در خانواده گلکسی نوت، نسل جدیدی از تکنولوژی ساخت و تولید گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهد کرد. طبق برنامه زمان‌بندی سامسونگ، قرار است که این ابرگوشی هوشمند اواخر سال میلادی جاری عرضه شود. با این وجود یک منبع آگاه اعلام کرده که سامسونگ قصد دارد تا Samsung Galaxy Note 4 را در سومین روز از ماه سپتامبر عرضه کند. به نقل از منبع آگاه، سامسونگ با جلو انداختن زمان رونمایی گلکسی نوت ۴، قصد دارد تا این ابر گوشی هوشمند را قبل از نمایشگاه بین المللی رادیو ۲۰۱۴ (IFA) معرفی کند.

نمایشگاه IFA یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعت الکترونیک و لوازم برقی مصرفی در اروپاست که برای اولین بار در سال ۱۹۲۴ در آلمان برگزار شد. در سال ۲۰۱۲ این نمایشگاه از ۳۱ آگوست تا ۵ سپتامبر برگزار شد و میزبان ۱۲۰۰ شرکت از ۳۲ کشور جهان از جمله سامسونگ، ایسوس، سونی، ال جی ، فیلیپس، اپسون، شارپ، توشیبا و پاناسونیک بود.

پس از رونمایی از گلکسی اس ۵، گمانه‌زنی‌ها در مورد مشخصات فنی احتمالی گلکسی نوت ۴ قوت گرفت. آن طور که به گوش می‌رسد، گلکسی نوت ۴ مجهز به صفحه نمایش QHD یعنی با وضوح تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰پیکسل خواهد بود. پیش از این یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرده بود که گلکسی نوت ۴ طراحی جدید خواهد داشت و در پی آن یکی دیگر از مدیران سامسونگ گفته بود که ساختار بدنۀ نوت ۴ استثنایی خواهد بود. بنابر خبرهای غیر رسمی، گلکسی نوت ۴ احتمالاً به صفحه نمایش سه وجهی Youm مجهز خواهد بود. همچنین قرار است که نوت ۴ نیز مثل اس ۵ ضد آب و گرد و غبار باشد. بدین ترتیب این اولین باری خواهد شد که یکی از اعضای خانواده نوت این ویژگی‌ها را خواهد داشت.

منبع: Phonearena

logo-samandehi