سه شنبه، 01 مهر 93 - 01:21

 

acer-aspire-r13-r14-3

ایسر از دو لپ تاپ جدید ویندوز ۸٫۱ قابل تبدیل در رویداد خبری IFA 2014 خود رونمایی کرد. این لپ تاپ در اندازه های ۱۳ و ۱۴ اینچی وجود دارند که می توانند بین حالت لپ تاپ و تبلت جابجا شوند، اما شاید تغییر حالات آن مشکل باشد.

لپ تاپ های Aspire R

اولین سیستم، یک Aspire R13 لپتاپ ویندوز ۸٫۱ با ۶ حالت تبدیل شونده است که از سه پایه ی لولادار مشابه استفاده می کند که در لپتاپ Dell XPS 12 نیز مشاهده شد (ایسر به آن Ezel Hinge می گوید). پایه ی آن خیلی بهتر از نمونه ای است که در مدل مشابه سیستم Dell با قالبی استفاده شده است که تا نقطه ی شیب صفحه نمایش گسترش می یابد نه اینکه خودش را دور صفحه نمایش بپیچاند.

لپ تاپ های Aspire R

پایه ی دستگاه یکی از ویژگی هایی است که دستگاه را ایستاده نگه می دارد. R13 از ردپای نسخه ی اروپایی S7 Ultrabook پیروی کرده است، که صفحه نمایش ۱٫۹۲۰×۱٫۰۸۰ یا  quad-HD با رزولوشن ۲٫۵۶۰×۱٫۴۴۰ پیکسل دارد.

لپ تاپ های Aspire R

لپ تاپ ویژگی های طرح صنعتی دارد که می تواند تا ۱TB SSD در ترکیب RAID 0 تا حداکثر رم ۸ گیگابایت، Intel Core i7-4510U پیکربندی شود و ورودی فعال pen آن یک ویژگی بزرگ لپتاپ قابل تبدیل است. ضخامت آن ۱۷٫۹۵میلیمتر و وزن آن ۱٫۵کیلوگرم است.

لپ تاپ های Aspire R

این شرکت همچنین لپتاپ قابل تبدیل ۱۴ اینچی Aspire R14 را نیز معرفی کرده است. درحالیکه سیستم بزرگتر moniker بیشتری نسبت به لپتاپ ۱۳ اینچی دارد؛ این یک دستگاه کاملاً متفاوت است. بر خلاف Aspire R13 پایه دار، لپتاپ بزرگتر در مقایسه با پایه ی Lenovo Yoga با چرخش ۳۶۰ درجه انتخاب می شود، که باعث می شود صفحه نمایش کاملاً بچرخد و از حالت لپتاپ به تبلت تغییر یابد.

لپ تاپ های Aspire R

اگر شما مصرف کننده ی بالای انرژی هستید حتما از وجود اسب بخار فراوان R14 خوشحال خواهید شد. سیستم ۱۴ اینچی همانند برادرش می تواند با یک Intel Core i7-4510U پیکربندی شود، اما رم اضافی ۱۲گیگابایتی و یک ترابایت هارد دارد.

لپ تاپ های Aspire R

اگر شما اهل بازی هستید از کارت گرافیک Nvidia Geforce 820M لذت خواهید برد. همانگونه که از دستگاه بزرگتر انتظار دارید، R14 ضخیم تر و سنگین تر از R13 است، وزن آن ۲٫۲کیلوگرم و ضخامتش ۲۳میلیمتر است. رزولوشن صفحه نمایش آن ۱٫۳۶۶×۷۶۸ است.

Acer Aspire R13 در امریکا ماه اکتبر با قیمت اولیه ی ۶۰۰ دلار امریکا ساخته خواهد شد، ، در حالیکه R14 در اواسط اکتبر به آسیا و اروپا با قیمت ۵۰۰ دلار و بیشتر خواهد رسید. راستی برای خرید تبلت های معروف تر انتخاب و پیشنهاد شما چیست؟

لپ تاپ های Aspire R

logo-samandehi