چهارشنبه، 01 بهمن 93 - 05:46

 

8433

سال گذشته یکی از کارهایی که شرکت های بزرگ تولیدکننده انجام داده بودند این بود که دستگاههای خود را مقاوم در برابر آب ساختند. این مساله برای پرچمداران شرکت ها هم مطرح بوده، چنانکه در برابر آب و گردوغبار مقاوم ساخته شده اند. در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین تبلت های مقاوم موجود در بازار را لیست نماییم.

Panasonic Toughpad FZ-E1

پاناسونیک همواره در ساخت تبلت های سخت شناخته شده است، یکی از جدیدترین اینها دستگاه Toughpad FZ-E1 مجهز به LTE می باشد. ابن تبلت ۵ اینچی نسبتا جمع و جور سخت بوده، چنانکه مقاوم در برابر آب و ضدشوک می باشد. سیستم عامل اجرایی دستگاه، Windows Embedded 8 Handheld بوده و باتری قابل تعویض ۶,۲۲۰mAh درون آن تعبیه شده است.

Panasonic-Toughpad-FZ-E1

Panasonic Toughpad FZ-M1

این دستگاه برادر بزرگتر FZ-E1 می باشد. دارای سایز نمایشگر ۷ اینچ است و بزرگترین و مقاوم ترین تبلت ویندوزی (Windows 8.1 Pro 64-bit) موجود است که در حال حاضر می توانید تهیه نمایید. دارای تاییدیه IP65 و MIL-STD-810G بوده، یعنی اینکه یک همراه واقعی در پیاده روی ها می باشد.

Panasonic-Toughpad-FZ-M1

Fujitsu Tablet Stylistic Q584

اگر در پی یک تبلت ویندوزی با قابلیت مقاومت در برابر آب هستید، Fujitsu Tablet Stylistic Q584 شرکت فوجیستو در خدمت شماست. این تبلت ۷ اینچی مجهز به LTE در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده کنید یا براحتی آن را برای استفاده در حالت لپ تاپ به لطف وجود کیبوردی که بصورت مجزا بفروش می رسد تبدیل نمایید.

Fujitsu-Tablet-Stylistic-Q584_1

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

جدیدترین تبلت سونی نه تنها جمع وجور ترین تبلت ۸ اینچی جهان است، بلکه جزء مقاوم ترین تبلت های جهان بشمار می آید. دارای سایز ۸ اینچی خیلی جمع و جور است. بهترین تبلت همراه در حین شنا در استخر و گذراندن بهترین لحظات زندگی می باشد.

Sony-Xperia-Z3-Tablet-Compact-1

Sony Xperia Z2 Tablet

اگر مشخصات تبلت Xperia Z3 Tablet Compact سونی شما را شگفت زده نکرده، بهتر است مدل اندکی بزرگتر Xperia Z2 Tablet سونی را برگزینید که دارای سایز نمایشگر ۱۰٫۱ اینچ است. این دستگاه دارای اندکی مقاومت کمتر نسبت به Z3 Tablet Compact می باشد.

Sony Xperia Z2 Tablet

Sony Xperia Tablet Z

تبلت Sony Xperia Tablet Z هم از دیگر آپشن تبلت های مقاوم می باشد. گرچه قدیمی است، اما می توانید از این دستگاه ۱۰٫۱ اینچی به عنوان چتر در زیر باران زیبای خداوندی استفاده نمایید.

 Sony Xperia Tablet Z

Samsung Galaxy Tab Active

اگرچه هنوز به بازار ارائه نشده، اما اولین تبلت مقاوم سامسونگ است و سزاوار این می باشد که در لیست بهترین تبلت های ما قرار بگیرد. شامل تاییدیه IP67 بوده، یعنی در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. بعلاوه این تبلت اندرویدی، ضدشوک هم می باشد، چنانکه تاب مقاومت برای سقوط از ارتفاع ۱٫۲ متری را دارد.

Samsung Galaxy Tab ActiveSamsung Galaxy Tab ActiveSamsung Galaxy Tab ActiveSamsung Galaxy Tab Active

منبع : phonearena

logo-samandehi