سه شنبه، 18 شهریور 93 - 11:50

 

DSC_4979

همانطور که پیشبینی میشد، اپل محصول پوشیدنی خود را با نام Apple Watch معرفی کرد. این محصول یک ساعت هوشمند مربع شکل است که رابط کاربری نرم افزار آن دایره شکل است.

DSC_4989

تیم کوک در حین معرفی ساعت اپل، آن را یکی دیگر از محصولات تاریخی اپل معرفی کرد و عنوان کرد که این ساعت، علاوه بر زیبایی، سلامتی و تناسب اندام شما را هم تحت نظر خواهد داشت.

ساعت اپل از یک صفحه نمایش لمسی حساس به فشار بهره می برد و همچنین به تمام حرکات شما حساس است. روشن شدن آن به وسیله حرکت مچ شما انجام می شود. به وسیله چرخنده دیجیتالی کناری می توانید در بین رابط کاربری جابجا شده و همچنین به روی تصاویر و نقشه زوم کنید. شیشه محافظ این ساعت هوشمند که در دو سایز صفحه نمایش تولید شده است، از نوع یاقوت کبود است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

DSC_5045

همچنین این ساعت ها مجهز به سیری بوده اند و می توانید دستورات صوتی را به همان شکل که در آیفون و آیپد تجربه کرده اید، به این ساعت ها هم ارسال کنید. باتری این دستگاه ها به وسیله مگ سیف خاصی که برای این ساعت ها ساخته شده، به صورت وایرلس شارژ می شود.

همانطور که احتمالا بدانید، این ساعت ها برای عملکرد صحیح نیاز به اتصال به آیفون دارند و پس از آن، نوتیفیکیشن های دریافتی را به روی ساعت اپلی خود نیز خواهید دید. اپل در حال حاضر ۶ بند مختلف برای این ساعت ها تولید کرده.

DSC_5256

در زیر دستگاه سنسورهای ضربان سنج و جی پی اس قرار دارد که به شما امکان تحت نظر داشتن سلامتی خود را به صورت هر لحظه می دهد. اپل اپلیکیشن های خاصی را برای این دستگاه ها عرضه کرده که یکی از آنها نقشه کوچکی است که به شما امکان مسیر یابی به وسیله ویبره و صدا می دهد.

DSC_5269

یکی دیگر از قابلیت های این ساعت، امکان تماس گرفتن با دوستان تنها با کشیدن جسچر است. بدین صورت که برای هر کدام از دوستان تان یک نوع جسچر را مشخص کرده و با کشیدن آن، با همان شخص می توانید تماس برقرار کنید.

logo-samandehi