شنبه، 29 شهریور 93 - 08:20

 

درست است افرادی که در تایلند یا مالزی زندگی می کنند می توانند Galaxy Mega 2 را به قیمت ۴۰۰ دلار، بخرند ولی خیلی از افراد هنوز مشخصات این فبلت را نمی دانند. گلکسی مگا ۲ به همراه عکس های رسمی و لیست مشخصاتش، در سایت رسمی سامسونگ تایلند وجود دارد که ما در موردش به شما توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

سری مگا سامسونگ، گوشی های بزرگی هستند که حتی از سری نوت سامسونگ هم، بزرگ تر هستند. امسال سامسونگ ترجیح داد که به جای دو نسخه گلکسی مگا، فقط یک نسخه ارائه کند؛ ولی نه ۵٫۹ اینچی و نه ۶٫۳ . نسخه جدید گلکسی مگا دارای نمایشگر ۶ اینچی با وضوح ۷۲۰ × ۱۲۸۰، اندازه X 163.6 84.9 X 8.6 میلی متر، دوربین جلو ۲٫۱ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با فلش LED و ضبط ویدئو ۱۰۸۰p، اتصال شبکه LTE پر سرعت، ۱۶گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، ۱٫۵ گیگ حافظه RAM و پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز (احتمالا Exynos 4415 ، اما سامسونگ این را تایید نکرده است). سیستم عامل این گجت اندروید کیت کت است که ظاهر آن میزبان بسیاری از آخرین امکانات نرم افزاری سامسونگ است از جمله Ultra Power Saving Mod و حالت کار با یک دست و… است.

در حاضر نمی دانیم برنامه سامسونگ، برای عرضه این فبلت در مناطق دیگر جهان چیست. امیدواریم سامسونگ عرضه جهانی این گجت را مانند سال قبل، به زودی انجام دهد. شما را به دیدن عکس های این فبلت دعوت می کنم :

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F_6

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F_5

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F_4

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F_3

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F_2

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F

_ نظر شما چیست؟ این فبلت میان رده سامسونگ را چگونه ارزیابی می کنید؟

[Phonearena.com]

logo-samandehi