چهارشنبه، 30 بهمن 92 - 06:43

 

sony-xperia-z1-compact-1-660x330

وقتی که می خواهید گوشی موبایل خریداری کنید، شاید ویژگی ضد آب بودن آن برای شما اهمیت نداشته باشد مگر آنکه زمینه کاری شما به گونه ای باشد که دائما در محیط های خیس و مرطوب قرار بگیرید. در این مقاله ما ۶ گوشی برتر مقاوم در برابر آب رو به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشی سونی اکسپریا زد ۱ کامپکت – Sony Xperia Z1 Compact

این گوشی بسیار جمع و جور با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی  استاندارد Ip55/58 را کسب کرده است. این بدین مفهوم است که این گوشی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می باشد.

گوشی سونی xperia z1 compact

گوشی سونی اکسپریا زد۱  Sony Xperia Z1

گوشی سونی Z1 دارای استاندارد IP55/58 می باشد و این بدین مفهوم است که این گوشی ضد آب بوده و در برابر گرد و غبار مقاوم می باشد. و میتونین تا عمق ۱٫۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب از گوشی استفاده کنید. فقط از بسته بودن کاور پورت های گوشی نظیر پورت micro USB, micro SIM و شیار کارت حافظه و خروجی هدفون اطمینان حاصل کنید.

سونی XPERIA Z1

گوشی Kyocera Hydro Elite

این گوشی توسط شرکت Verizon تولید می شود و در ایران شاید زیاد با این گوشی برخورد نکرده باشید. از تکنولوژی ۴G LTE استفاده می کند و استانداردIPx7 و IPX5 را دارد. به عبارتی دیگر می توان از این گوشی به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری استفاده کرد.

kyocera-hydro-elite-1

گوشی Verykool RS90 Votex

با این فریم بسیار خشن و سیستم عامل اندروید نسخه قدیمی از معایب این گوشی به شمار می آید ولی قابلت ضدآب بودن این گوشی در کنار قیمت مناسب آن، باعث شده که جزو گوشیهای پر طرفدار ضدآب محسوب بشه

verykool-rs90

گوشی سونی اکسپریا زد اولترا – Sony Xperia Z Ultra

با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی و پردازشگر SnapDragon 800 میشه گفت که یکی از بهترین فبلت های بازار بوده که اندروید ۴٫۴ را با خودش به همراه دارد. گوشی سونی Sony Z Ultra دارای استاندارد IP55/58 بوده و می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری بماند.

گوشی Sony Z Ultra

logo-samandehi