سه شنبه، 06 خرداد 93 - 11:52

 

GT70-2OL-Workstation

اگرچه بازار خرید و فروش نوت‌بوک با کاهش موجودی مواجه است، اما برخی از نمونه‌ها برای کاربرانی ویژه در بازار موجودند یا به‌طور سفارشی وارد بازار می‌شوند. نمونه‌هایی که اکثرا قیمتی گران‌ داشته و مخاطبانی خاص!  مدل GT70-2OL Workstation یکی از این نمونه‌های خاص و ویژه است.

این نوت‌بوک فوق‌حرفه‌ای که از خانواده msi است، دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده پرقدرت Intel Core i7 4700MQ 2.40GHz up to 3.40 GHz، رم ۳۲ گیگابایتی از نوع DDR3 و ۳۸۴ گیگابایت حافظه SSD با پیکربندی Super RAID 2 به اضافه یک ترابایت هارددیسک با سرعت ۷۲۰۰ rpm است.

پردازنده گرافیکی این نوت‌بوک فوق حرفه‌ای هم NVIDIA Quadro K4100M با ظرفیت حافظه ۴ گیگابایت است. این نوت‌بوک همچنین به صفحه نمایش ۱۷ اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD و با دقت Full HD 1920×۱۰۸۰  با روکش مات و ضدانعکاس مجهز است که آن را به گزینه خوبی برای گیمرها و… بدل کرده است. تجهیز به درایو نوری Blu-ray Writer، وب‌کم ۷۲۰پیکسلی با کیفیت اچ‌دی، برخورداری از دو بلندگوی دو وات به علاوه ساب ووفر، کیبورد با نور پس‌زمینه، کارتخوان، بلوتوث داخلی و… از دیگر ویژگی‌های GT70-2OL Workstation است.

در مورد پورت‌های ارتباطی هم باید بگوییم که این نوت‌بوک به پورت‌های VGA، HDI، پورت شبکه Ethernet، پورت‌های USB2.0 و USB 3.0 و… مجهز است. این نوت‌بوک همچنین مجهز به یک پورت Mini-DisplayPort است. باتری این نوت‌بوک هم ۹ سلولی است. نوت‌بوک ۳/۹ کیلوگرمی این خانواده با ابعاد ۵۵×۲۸۸×۴۲۸ میلی‌متر قیمتی در حدود ۱۵ میلیون تومان دارد.

logo-samandehi