دوشنبه، 29 اردیبهشت 93 - 10:58

 

هنگام شنیدن موسیقی در خانه یا محیط کار یا بیرون از خانه دنبال هدفونی هستیم که بهترین کیفیت را برای ما به ارمغان آورد و سه ویژگی حساسیت، فرکانس و امپدانس صوتی در آن لحاظ شده باشد.در اینجا ۱۰ هدفون برتر موجود در بازار به شما معرفی می شود :

شماره ۱۰ – NuForce NE-600M/X به قیمت ۱۵ دلار

حساسیت تعریف شده ۱۰۰ دسیبل بوده و امپدانس ۳۲ دارد که به طور طبیعی از سایر هدفون های معمولی یک سر و گردن بالاتر است. صدای با کیفیت بالا و قیمت پایین آن این هدفون را ارزشمند کرده است. سبک بوده و حمل و نقل آسان دارد.

Headphones

شماره ۹- JVC HAFX1X

هدفونی با حساسیت ۱۰۴ دسیبل و قیمت ۱۳ دلار و امپدانس ۱۶ اهم است که با داشتن کابل ۱٫۲ متری بسیاری از کاربران خود را خشنود ساخته است. سخت جان بوده و کاربری گفته پس از دو سال همچنان مثل روز اول کار می کند. صدای بلند، باس عمیق و فیت شدن داخل گوش از دیگر ویژگی های این هدفون ۱۳ دلاری جی وی سی است.

Headphones

شماره ۸- Senheiser HD 25-1 II

این هدفون ۱۹۲ دلاری ۱۲۰ دسیبل (۱۶ دسیبل بالاتر از حد معمول) و امپدانس ۷۰ اهم یک هدفون با کیفین از سوی سنهایزر محسوب می شود.

Headphones

شماره ۷- Shure SE535

این هدفون ۴۲۵ دلاری ۱۱۹ دسیبل داشته و امپدانس ۳۶ اهم دارد. کاربران های-فای گفتند قیمت با ۵ ستاره دادن به این هدفون کمی مشکل است.

Headphones

شماره ۶- Senheiser IE 8

این هدفون ۲۶۳ دلاری ۱۲۵ دسیبل داشته و ۱۶ اهم امپدانس صوتی دارد. کاربران سایت های فای HiFi از ۵ به این هدفون ۳٫۳ امتیاز دادند. جزییات صوتی به خوبی شنیده می شود،ابزار موسیقی جداگانه و شفاف شنیده می شود، باس قوی دارد.

Headphones

شماره ۵- Grado SR125i

این هدفون ۱۵۰ دلاری برای گیمینگ و بازی بسیار مطلوب به نظر می رسد. ۹۸ دسیبل داشته و ۳۲ اهم امپدانس دارد. صدای باورنکردنی-باس باورنکردنی از ویژگی های این هدفون است که صدای استودیویی را خواهید داشت.

Headphones

شماره ۴- Senheiser HD 25 Originals

این هدفون ۱۲۵ دلاری حساسیت ۱۲۰ دسیبل داشته و امپدانس صوتی آن ۷۰ اهم تعریف شده است. ۱٫۵ متر کابل داشته و ۲۷ درصد از مدل های معمول طولانی تر است.

Headphones

شماره ۳- Grado SR325is

این هدفون ۲۹۵ دلار بوده و حساسیت صوتی آن ۹۸ دسیبل و امپدانس صوتی ۳۲ اهم دارد. یکی از بهترین هدفون های خانگی است که جایزه سال ۲۰۱۱ را برده است.

Headphones

شماره ۲- Grado GS1000i

این هدفون ۹۹۵ دلاری فرکانس ۸ هرتز تا ۳۵ کیلوهرتز را پشتیبانی کرده و امپدانس صوتی معادل ۳۲ اهم دارد. مجله پی سی ۵ ستاره را به آن داده است.

Headphones

شماره ۱- Grado PS1000

این هدفون ۱۶۹۵ دلار قیمت دارد که معادل این قیمت می توانید یک تلویزیون بخرید!فرکانس صوتی این هدفون ۵ هرتز تا ۵۰ کیلوهرتز است (۲۶ کیلوهرتز از حد متوسط بالاتر است). سی نت درباره این هدفون نوشته: بهترین صدا، راحتی داخل گوش، زیبایی و کیفیت بالا این هدفون را منحصربفرد کرده است.

Headphones

logo-samandehi