دوشنبه، 21 مهر 93 - 12:52

 

هنگامی که گجت الکترونیکی حاصل می شود، اکثریت مشتریان تمایل به مشاهده توانایی بیشتر در دستگاههای کوچک بسته بندی را دارند. کمپانی Nitecore، چراغ قوه ای با نام TM26 با عنوان هیولای ریز طراحی کرده است–آن به عنوان کوچکترین چراغ قوه جهان با ۳۵۰۰ لومن می باشد.

tm26-2

این چراغ قوه دارای بدنی از جنس آلیاژ آلومینیومی که از ۴ دیود نوری کری XM-L بهره می برد. توسط روکشی از لنز شیشه ای معدنی محافظت شده و قدرت آن توسط باتری لیتیوم یون قابل شارژ چهار ولت ۱۸۶۵۰ یا هشت ولت CR123 تامین می شود. این باتری از طریق آداپتور AC که plug به طور مستقیم به درون چراغ قوه متصل است نیز شارژ می گردد.

tm26-1

نیازی به ۳۵۰۰ لومن در هر زمانی نیست، شما می توانید از طریق یک سوئیچ چندمنظوره بین ۸ حالت روشنایی- همراه با دیگر حالت ها- تغییر دهید. صفحه نمایش OLED نه تنها حالت انتخاب شده از روشنایی، بلکه وضعیت باتری، ولتاژ باتری، زمان اجرا تقریبی باقی مانده، و درجه حرارت را نیز به نمایش می گذارد.

536

زمان اجرا با حالت روشنایی و نوع باتری انتخاب شده کم و زیاد می شود. اگر ۴ ولت ۱۸۵۶۰ استفاده شود، با این حال، آن می تواند خروجی با ۳۵۰۰ لومن برای ۴۵ دقیقه است، دامنه خروجی سه لومن برای ۱۰۰۰ ساعت می باشد.

چراغ قوه مذکور همچنین ضدآب به استاندارد IPX-8 است، یعنی اینکه تا عمق زیر ۲ متری آب مقاوم است. دارای یک فاصله پرتو ۴۱۵ متری می باشد. دستگاه مذکور به قیمت ۳۹۰ دلار در دسترس می باشد.

logo-samandehi