جمعه، 16 آبان 93 - 04:26

 

زندگی شهری این روزها پر از تیک های عصبی برای شهروندان شده است که این تیک ها و تنش ها در خانه هم دوشادوش اعضا وجود دارد، بنابراین باید بتوان از تکنولوژی برای حل مشکلات استفاده کرد. حد اقل باید با تکنولوژی کمی تا حدودی امور را سهل کرد و این تنش ها را خواباند. اما همانطور که می دانید شرکت هایی هستند که به تولید چنین محصولاتی می پردازند تا بتوانند این رخداد ها را مدیریت کنند و به طور کلی امور زندگی را بهینه کنند.

cameras_1

اما امروز می خواهیم در مورد  Mydlink Home صحبت کنیم که محصولی از d link است و با آن می توانید راحتی را در امور کنترلی سیستم های دیجیتال تجربه کنید.به طور تیتر وار برای معرفی این سیستم شما را با کارایی های آن آشنا می کنیم. زمامی که شما یک Mydlink Home در منزل داشته باشید در واقع می توانید به دو صورت کنترل مشاهدات در منزل را در اختیار داشته باشید. یکی سیستم نظارتی ۳۶۰ درجه است که می توان منزل را به طور متحرک و در درجات مختلفی مورد بازرسی قرار داد.

Mydlink Home

یک نمونه هم به روش ثابت است که با کیفیت HD  این امکان را برای شما فراهم می اورد. این دوربین های امنیتی به شما بسیار کمک می کنند و می توان گفت عملیات مانیتورینگ را به خوبی انجام می دهند. در واقع اپلیکیشن مربوط به این سیستم است که امکان مانیتور کردن منزل و فعال و غیر فعال کردن الکتریکی را ایجاد می کند. ( به احتمال زیاد منظور از فعال و غیر فعال کردن الکتریکی دستگاه های مربوطه می باشد )

این سیستم همچنین دارای امکان حرکتی Wi-Fi به طور خود توضیح است! در این مورد چیزی در رسانه ها از نحوه کار و هدف آن بیان نشده است.

Mydlink Home

از ویژگی های معقول این سیستم در واقع لامپ هایی هستند که هنگام چرخش دوربین های نظارتی در اطراف، خود را نشان می دهند. شما می توانید آن را دوربین های خانگی هم متصل کنید و از آن بهره بیشتری ببرید.

این محصول در واقع زیر مجموعه ای از برند مشهور  Home Music  است که در همه جا جریان دارد، اما می تواند دامنه و گستره ی بیشتری را به خود اختصاص دهد. این دستگاه در حال حاضر قادر است همه دستگاه های داخل منزل را برای شما روشن نگه دارد. نه تنها این که می تواند کنترل دیگری روی آن ها داشته باشد.

این دستگاه چیزی از دستگاه Withings کمتر ندارد حتی در برخی ابعاد می توان گفت که بسیار حرفه ای تر هم می باشد. در عین حال افراد ذی ربط می خواهند عملکرد های بیشتری از این سیستم را مورد برریی قرار دهند و شاید میزان کیفیت اعمال را با آن بالا ببرند.

Mydlink Home

به هر حال معرفی عام این دستگاه این است که شما با یک دستگاه Mydlink Home می توانید تمام دستگاه های داخل منزل را در کنترل خود داشته باشید و هر وقت که بخواهید آن ها را خاموش یا روشن کنید! اما استفاده از این سیستم به عنوان یک سیستم نظارتی یکی از بهترین و برترین عملکرد های آن به حساب می آید که موجب امنیت بیش از پیش منازل می شود.

زمانی که شما در منزل نیستید و می خواهید عملکرد فرزند خود را مورد بررسی قرار دهید می توانید به راحتی با نصب اپلیکیشن مربوطه روی تبلت خود، با دستوری که به آن می دهید منزل خود را مشاهده کنید و از وضعیت فرزند خود مطلع شوید.

Mydlink Home

این دستگاه در واقع یک پخش کننده موسیقی هم محسوب می شود که برای افزودن این ویژگی به سیستم Mydlink Home باید مبلغ ۴۵٫۵۰ دلار بیشتر هزینه کنید! در واقع شما با جفت کردن دستگاه خود، این امکان را به Mydlink Home می دهید که موسیقی در حال پخش از گوشی یا تبلت و یا هر دستگاه جفت شونده را برای شما پخش کند تا دیگران هم بهره ببرند.

این دستگاه دارای قیمت متغییری است و بنا به امکانات و سنسورهای مختلفی که دارد قیمت های آن متغییر می باشد.

Mydlink Home

dlink پیش از این هم سیستم های نظارتی داخلی را راه اندازی کرده بود که شما می توانستید با کمترین هزینه و از طریق اینترنت و رفتن به سایت مربوطه امورات را تحت کنترل بگیرید اما این بار این دستگاه انقلاب جدیدی در رابطه با سیستم های نطارتی به وجود آورده است. حتی می توانید دمای منزل را هم با آن کنترل کنید! و این می تواند به عنوان یک دستگاه همه کاره مورد نظر قرار بگیرد.

logo-samandehi