چهارشنبه، 18 تیر 93 - 04:32

 

LG اعلام کرد که دستگاه پوشیدنی جدیدی ساخته ولی اینبار نه برای بزگسالان بلکه برای کودکان! بله برای ما هم،که ابتدا این خبر را شنیدیم تعجب آور بود. این دستگاه برای کودکان پیش دبستان و دبستان (نه بزرگ تر) طراحی شده است و بیشتر شبیه اسباب بازی است تا یک گجت پوشیدنی.

lgwearkid3

الجی کیزون (اسم دستگاه) دارای جی پی اس وایفای و تراشه نسل سوم ارتباطات است. این دستگاه میتواند با هر دستگاه اندرویدی بالاتر از ۴.۱ هماهنگ شود و وضعیت کودکان را به پدر مادر‌های نگران اعلام کند. بر روی این دستگاه شماره ای از قبل تعیین شده وجود دارد که پدر مادر‌ها می‌توانند از طریق آن شماره با کودکان خود در تماس باشند. این دستگاه مقاوم در برابر آب و لکه است و از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. این گجت دارای یک باتری ۴۰۰ میلی آمپری است که به گفته الجی با یک شارژ ۳۶ ساعت کار میکند، البته الجی اعلام کرد که زمانی که باتری به ۲۵٪ و کمتر می‌رسد باتری به والدین هشدار می‌دهد.

lgwearkid2

دکتر جونگ پارک مدیر عامل الجی در این باره گفته است: مشتریان این دستگاه کودکان و افراد مسن هستند. این دستگاه به این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از وضعیت این افراد مطلع شویم.الجی در رابطه با قیمت این دستگاه چیزی نگفته ولی چیزی که ما می‌دانیم این است که این دستگاه در سه رنگ متفاوت عرضه خواهد شد. نظر شما در رابطه با گجت‌های پوشیدنی چیست؟

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-launches-KizON-a-wearable-device-that-helps-parents-keep-track-of-their-kids_id57986″ target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi