شنبه، 17 خرداد 93 - 07:21

 

beautifull-cellphones

به طور حتم طراحی، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید یک گوشی تلفن همراه است که می‌تواند نقش به سزایی در آمار فروش و علاقه‌مندان به آن را ایفا کند. اینکه در ساخت گوشی از چه موادی استفاده شده است، وزنش چقدر است، چگونه در دست جای می‌گیرد، چه ظاهری دارد و… همگی می‌توانند تاثیر زیادی در محبوبیت یک مدل داشته باشند.

در این مقاله بر آن شدیم تا ۵ گوشی زیباتر بازار که همگی در بین پرچمداران قرار داشته و به نوعی یک گوشی هوشمند هستند، برای شما معرفی کنیم تا اگر ظاهر یکی از ملاک‌های اصلی در خرید شماست،  پیکان خرید خود را به سمت آن‌ها بچرخانید! البته توجه داشته باشید که این انتخاب بر مبنای استاندارد دقیقی تعریف نشده و بیشتر بر روی نظریات شخصی استوار است، پس اگر مدل مورد علاقه شما در میان آن‌ها نیست، لطفا دلگیر نشوید

۱- آی‌فون ۵s

بی‌تردید یکی از دلایل محبوبیت گوشی آی‌فون در میان مردم، ظاهر زیبا و جمع و جور آن است که در پوششی فلزی با وزن کم قرار گرفته و با آنکه چندین سال است اپل از چنین طراحی مشابهی برای گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کند، اما کسی آن را خسته کننده عنوان نکرده و اکثر افراد از ظاهر زیبایش لذت می‌برند.

iphone-5s

۲- اچ‌تی‌سی وان

می‌توان هر دو مدل M8 و M7 را حایز قرار گیری در این مکان عنوان کرد، جایی که به لطف بدنه فلزی صیقل خورده با طراحی خاص اچ‌تی‌سی، یک محصول لوکس را در دستان خود گرفته و از صحبت کردن با این گوشی بر خود می‌بالید!

HTC-One-M8

۳- سونی اکسپریا Z2

ترکیب کردن دو آلیاژ دوست داشتنی فلز و شیشه در کنار بدنه مسطح، اکسپریا Z2 را تبدیل به مدلی محبوب کرده است. این محصول سونی که به تازگی گام به بازارهای جهانی گذاشته، امکانات سخت‌افزاری مناسبی را هم در کنار ظاهر جذابش گرد آورده است.

sony-xperia-z2

۴- هواوی اسند P6

هرچقدر هم برخی بخواهند ظاهر این گوشی را به محصول اپل شباهت بدهند، اما بایستی بر زیبایی فوق‌العاده آن صحه گذاشت که با ضخامتی تنها ۶٫۲ میلی‌متری با بدنه فلزی و سبک، دل‌های بسیاری را ربوده و خریداران زیادی را نصیب خویش کرده است.

huawei_ascend_p6s

۵- ال‌جی G3

این گوشی پرچمدار که تنها چند روز از زمان تولدش می‌گذرد، طراحی منحصر به فردی دارد و با آنکه میزان استفاده از فلز در این گوشی کم بوده و بیشتر از پلی‌کربنات در ساختش بهره گرفته شده است، اما بسیار خوش دست بوده و وجود کلیدهای اصلی در پشت دستگاه، ظاهر آن را منحصر به فرد کرده است.

lg-g3

به طور حتم گوشی‌های زیبای دیگری نیز در بازار وجود دارند، اما این پرچمداران به طور قطع در بین آن‌ها قرار می‌گیرند. حال شما نظر بدهید، کدام گوشی را زیباتر می‌دانید؟!

logo-samandehi