شنبه، 27 تیر 94 - 08:27

 

LG-G4-hack2

اندروید سیستم عاملی است که توسط ROM های دستکاری شده و تغییر یافته توسط کاربران مختلف شناخته می شود. ایجاد این تغییرات در نسخه اصلی فراهم شده توسط تولید کننده ها نیازمند دسترسی Root است. متاسفانه تولیدکنندگان اسمارت فون های مختلف با انجام این تغییرات مخالف هستند و به همین دلیل در صدد قرار دادن موانعی برای جلوگیری از انجام آن هستند. به نظر می رسد که این بار موانع موجود برای دسترسی Root در گوشی LG G4 مشکل ساز شده اند.

با تولید هر مدل از اسمارت فون ها، رده جدیدی از این قفل های نرم افزاری معرفی می شود. شکستن بعضی از این قفل ها آسان است اما تعداد دیگری از آنها که توسط اپراتورهای همراه طراحی می شود بسیار پیچیده هستند. در این بین بسیاری از کاربران پر و پا قرص ال جی G4 منتظر انتشار ROM های دستکاری شده در فروم های مختلف هستند. بنا به گزارش های منتشر شده هنوز امکان دسترسی Root و رمز گشایی Bootloader در این گوشی میسر نشده است.

اما تعدادی از مشتاقان دسترسی به این امکان، در کنار یکدیگر جمع شده اند و جایزه ای را برای اولین کسی که بتواند قفل نرم افزای موجود در گوشی ال جی G4 در اپراتورهای AT&T و Verizon را بشکند تعیین کرده اند. به این ترتیب کسی که بتواند به دسترسی Root این گوشی دست پیدا کند می تواند جایزه ارزشمند ۲۲۰۵ دلاری این مسابقه را از آن خود کند. شرایط لازم برای دریافت این وجه با ارسال راهنمای مرحله به مرحله این فرآیند و تصدیق عملکرد مناسب آن توسط مدیران مسابقه ایجاد می شود.

دیگر اطلاعات و اخبار مربوط به این مسابقه از طریق فروم سایت XDA در دسترس است.

logo-samandehi