دوشنبه، 11 فروردین 99 - 11:14

 

 

 

معرفی #کتاب «راهنمای بازارهای مالی؛ چرا این بازارها به وجود می‌آیند و چگونه عمل می‌کنند؟»

وبچین فاوا در نظر دارد در ایام تعطیلات نوروز و پویش #در_خانه_بمانیم جهت پرکردن بخشی از اوقات در ایام قرنطینه، به‌صورت روزانه کتاب‌های ارزشمند را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. با ما همراه باشید.

📚شناخت بازارهای مالی و ماهیت پویا و در حال تغییر آن امری لازم برای مدیران، فعالان کسب‌و‌‌کار و سرمایه‌گذاران است؛ کتاب «راهنمای بازارهای مالی، علل ایجاد و نحوه کارکرد این بازارها» از مجموعه کتاب‌های موسسه اکونومیست؛ راهنمایی جامع، تحلیلی و قابل درک در دنیای پیچیده مالی (که حتی درک پیچیدگی‌های آن برای افراد شاغل در این محیط نیز سخت است) است.

📚کتاب به‌روشنی درباره بازارهای متفاوت توضیح می‌دهد و با نگاهی تازه پا را از بازارهای اوراق قرضه و سهام فراتر می‌گذارد و اهداف و امکانات بازارهای آتی و اختیار معامله را تبیین می‌کند. بنابراین برای هرکسی که می‌خواهد درک بهتری از نحوه عملکرد بازارهای مالی داشته باشد، این کتاب منبعی غنی است.

📚این کتاب، به دلیل تأثیرات نامطلوب بحران جهانی مالی اخیر بر بازارهای مالی و تحولات سریع و توسعه بازارهای مالی، کاملاً به‌روز شده و در موارد بسیاری تغییریافته است. همچنین حاوی مباحث اصلی و پایه‌ای در زمینه بازار ارز، بازار پول، بازار اوراق قرضه، بازار اوراق بهادار با پشتوانه دارایی‌ها، بازارهای مالی بین‌المللی، بازار سهام، بازار مشتقات، آتی‌ها و اختیارات است. سادگی، جامعیت، به‌روز بودن مطالب و آمارها، جهت تشریح شیوه کارکرد این بازارها و نیز بیان ابعاد و اشکال مختلف این بازارها ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اثر است.

 

جهت دانلود و مطالعه کلیک کنید

 

logo-samandehi