دوشنبه، 16 دی 92 - 10:55

 

نسل جدید لپ‌تاپ‌های هیبریدی لنوو  (1)

لنوو امروز دو محصول جدید از سری Miix خود را به‌همراه ویندوز ۸٫۱ به بازار معرفی کرد. نسل جدید این محصول در دو نسخه‌ی ۱۰٫۱ و ۱۱٫۶ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰p به بازار عرضه  می‌شود و می‌توان کیبرد آن را جدا کرده و آن را به‌عنوان یک تبلت مورد استفاده قرار داد.میکس ۲ با اندازه‌ی صفحه‌ی‌نمایش ۱۰‌اینچ، با ابعاد ۲۶۰٫۹ در ۱۷۳٫۲ در ۹٫۲ میلی‌متر و وزن ۵۸۹ گرمی بسیار کوچکتر و قابل حمل‌تر از نسخه‌ی ۱۱٫۶ ‌اینچی است. میکس ۲ از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اینتل‌ اتم، دو گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LP-DDR3 و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع EMMC در کنار قابلیت افزایش حافظه از طریق میکرو SD بهره می‌برد. این تبلت قابلیت‌های ارتباطی فراوانی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به بلوتوث ۴٫۰، WiFi با استاندارد ۸۰۲٫۱۱a b/g/n و همچنین قابلیت انتخاب پشتیبانی از ۳G، پورت mini HDMI، میکرو USB و دو پورت USB 2.0 استاندارد روی داک کیبرد اشاره کرد. داک کیبرد نسخه‌ی ۱۰ اینچی از یک ساب‌ووفر در کنار بلندگوهای ساخت JBL‌ در طرفین بهره می‌برد.

نسل جدید لپ‌تاپ‌های هیبریدی لنوو  (2)

میکس دو ۱۰ اینچی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و نمونه‌ای ۲ مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات ویدئویی بهره می‌برد. براساس اطلاعات منتشر شده این لپ‌تاپ هیبریدی در اسفندماه سال جاری و با قیمت ۴۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.اگر نسخه‌ی ۱۰ اینچی پاسخ‌گوی نیازهای کاری شما نیست، نسخه‌ی ۱۱٫۶ اینچی برای رفع نیازهای شما با داشتن ویژگی‌های سری میکس معرفی شده است. این لپ‌تاپ هیبریدی از نسل چهارم پردازنده‌های سری Core i5 اینتل بهره می‌برد.

نسل جدید لپ‌تاپ‌های هیبریدی لنوو  (3)بزرگ بودن صفحه‌‌نمایش در این نسخه نشانه‌ی افزایش کیفیت صفحه‌ی‌نمایش نیست؛ اما لنوو در این نسخه‌ی حافظه‌ی رم را به میزان قابل توجهی افزایش داده و یک حافظه‌ی رم با ظرفیت ۸ گیگابایت را برای آن در نظر گرفته است. لنوو برای دسترسی سریع به اطلاعات یک حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SSD‌ را درا این لپ‌تاپ هیبریدی گنجانده است که در کنار آن می‌توان از کارت‌حافظه‌ی میکرو SD‌ نیز در صورت نیاز استفاده کرد. قابلیت‌های ارتباطی در این نسخه‌ نیز همچون مدل ۱۰ اینچی است؛ مضاف بر اینکه این نسخه‌ از یک پورت USB 3.0 نیز بهره می‌برد. مشخصات مربوط به سیستم صوتی و همچنین دوربین‌های مورد استفاده در این نسخه‌ نیز همچون مدل ۱۰ اینچی است. عمر باتری در مدل ۱۱٫۶ اینچی ۸ ساعت عنوان شده است. نسخه‌ی ۱۱٫۶ اینچی دارای ابعاد ۳۰۲‌ در ۱۹۰ در ۱۱ میلی‌متر است و لنوو قیمت ۶۹۹ دلار را برای آن در نظر گرفته است. وزن میکس ۲ یازده اینچی نیز ۷۲۵ گرم است. لنوو خبر از عرضه‌ی این لپ‌تاپ هیبریدی در فروردین ماه سال آتی داده است.

logo-samandehi