چهارشنبه، 11 خرداد 01 - 11:52

 

با امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل پست و امور مالیاتی استان اصفهان خدمات مربوط به امورمالیاتی دردفاتر منتخب پست دولتی ارائه می شود.به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، ، حمید باقری مدیرکل پست استان اصفهان و عباس مزیکی، مدیر کل امور مالیاتی استان، در نشستی مشترک در زمینه ارائه خدمات جامع امور مالیاتی در واحد های منتخب پستی به مودیان مالیاتی توافق کردند.

باقری در این جلسه با اشاره به سابقه دیرینه دو دستگاه در همکاری دو جانبه، ظرفیت ها و قابلیت های طرح ملی GNAF و خدمات نوین پستی گفت: پست استان به عنوان یک نهاد خدمت رسان برای افزایش سطح دسترسی و ارایه خدمات باکیفیت، ثبت نام الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در دفاتر منتخب پستی دولتی انجام می دهد.
وی اظهار داشت : مودیان مالیاتی می توانند برای دریافت خدمات جامع امور مالیاتی در موعد مقرر به واحد‌های پستی منتخب در سراسر استان مراجعه کنند.
مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان نیز گفت: این اداره کل می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شبکه پستی با کیفیت مطلوب تری به مودیان مالیاتی خدمات رسانی کند.
بر اساس این گزارش در این نشست تفاهم نامه همکاری ۱۴۰۱ به منظورخدمات رسانی بیشتر در ارائه خدمات جامع امور مالیاتی مبادله شد.

logo-samandehi