شنبه، 25 بهمن 99 - 02:03

 

نشست مشترک شرکت مخابرات ایران با مجموعه وزارت راه و شهرسازی با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دکتر اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، برگزار و در این نشست مقرر شد، در راستای گسترش همکاری های مشترک و بهره مندی از قابلیت ها و ظرفیت های موجود، در سرفصل هایی که به نفع دو مجموعه و کارکنان مربوطه باشد، اقداماتی انجام شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت وظایف تحت پوشش و همپوشانی های موجود دو مجموعه، استفاده از ظرفیت های مشترک مخابرات به عنوان اپراتور زیرساختی ارتباطات کشور و وزارت راه و شهرسازی را موجب توسعه و پیشرفت در هر دو مجموعه عنوان کرد و افزود: در همین راستا در بخش های درون و برون سازمانی، کارگروههایی تشکیل شده تا موارد مشترک که قابلیت همکاری دارد ، احصا شده و در این موارد همکاری های زیرساختی صورت گیرد.

مهندس سلطانی در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه ارتباطات در کشور گفت: ارتباطات به عنوان یک ابزار مهم توسعه می‌تواند در اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد و این فرصت مناسبی است تا همکاری بیشتر صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست کارگروهی مشترک از سوی دوطرف تشکیل شد تا موارد مورد تفاهم را پیگیری کرده و پس از بررسی های کارشناسی ، در قالب تفاهمنامه ای آماده اجرا و پیاده سازی شود.

logo-samandehi