دوشنبه، 20 بهمن 99 - 09:15

 

نشست ویدیوکنفرانسی رونمایی از سامانه متمرکز پاسخگویی مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ برگزارواین سامانه با حضور مدیرعامل و معاونین ستادی شرکت و همچنین مدیران مخابرات مناطق و حوزه بازرسی در سراسر کشور رونمایی شد. به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در این نشست با اشاره به حجم ارایه خدمات شرکت گفت: لزوم راه اندازی این سیستم بسیار مهم بود و با راه اندازی آن رضایتمندی مشتریان و مردم افزایش پیدا می کند

وی افزود: البته خود سیستم نیز باید به گونه ای باشد که در عین متمرکز بودن برای همه در سراسر کشور قابل استفاده باشد، چون لازمه بسط هر سیستمی درست کار کردن و بهره برداری درست از آن است.در ادامه این جلسه آقای پیمان فیضی سرپرست مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح ویژگیهای این سامانه خاطرنشان کرد:هدف کلی از این سامانه تجمیع و در نهایت کاهش سیستماتیک شکایات است که امیدواریم با رونمایی از این سامانه به نتیجه دلخواه برسیم.وی افزود: افزایش رضایتمتدی مشتریان و کاهش شکایات از طریق ریشه یابی علل شکایات، کاهش میانگین زمان پاسخگویی و بهبود فرایند پاسخگویی از ویژگی های ممتاز این سیستم است.همچنین وجود داشبوردهای مدیریتی، امکان مشاهده و پیگیری سوابق شکایات مشتری و تجمیع مبادی ورودی نظرات و شکایت ها نیز از دیگر ویژگی های سامانه یکپارچه مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران است.

logo-samandehi