دوشنبه، 16 اردیبهشت 98 - 10:51

 

موضوع
نگهداری و تعمیر تجهیزات سخت‌افزاری شهرداری اصفهان درسال۹۹-۱۳۹۸
مناقصه گذار
شهرداری اصفهان
شرح مناقصه

 آگهی مناقصه عمومی

۱)       دستگاه مناقصه گزار : شهرداری اصفهان

۲)      موضوع مناقصه : نگهداری و تعمیر تجهیزات سخت‌افزاری شهرداری اصفهان درسال۹۹-۱۳۹۸

۳)    مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه : متقاضیان می توانند از تاریخ ۹۸/۰۲/۱۴ لغایت ۹۸/۰۲/۱۹ با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahan.ir (قسمت امور پیمانکاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمایند.

تذکر مهم ) متقاضی موظف است در صورت گرفتن اسناد مناقصه از سایت مذکور فیش پرداخت هزینه خرید اسناد مناقصه به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حساب جاری سیبا به شماره ۰۱۰۳۳۴۷۰۷۲۰۰۲ در وجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان را ظرف مهلت مقرر تا  ۹۸/۰۲/۱۹ پس از قید شماره مناقصه، نام و آدرس و شماره تماس مناقصه ­گر بر روی فیش مذکور، ضمن هماهنگی با واحد بازرگانی به شماره ۷- ۳۶۶۱۷۳۲۵ (۰۳۱) داخلی۲۹۰، به شماره نمابر ۳۶۶۱۲۴۹۶ (۰۳۱) ارسال و اصل آن به همراه مدارک پاکت (ب) اسناد مناقصه ارسال نماید.

۴)      مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقدی

۵)     مدت انجام کار : یکسال شمسی

۶)      اعتبار قیمت­ها: حداقل دو ماه شمسی

۷)    مهلت و محل تحویل پیشنهادها : حداکثر تا پایان وقت اداری روز دو‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ به نشانی اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست تحویل نمایند.

۸)     زمان گشایش پاکات: ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۹۸/۰۳/۰۱ می باشد.

شهرداری اصفهان                /                سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان

مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد
فیش واریزی دریافت اسناد
محل دریافت اسناد
لینک دریافت اسناد در آگهی مناقصه
آدرس ارسال اسناد
اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن¬بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست
مهلت دریافت اسناد ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ مهلت ارسال اسناد تکمیل شده ۱۳۹۸/۰۲/۳۰

logo-samandehi