سه شنبه، 28 اردیبهشت 95 - 10:00

 

تا آخر اردیبهشت تعداد مشترکین ما به چند صد هزار میرسه!

ایجاد اشتغال میلیونی در حوزه ی آی تی!

امسال از اینترنت فوق سریع رونمایی می کنیم!

تا پایان خرداد تمامی خانه ها به اینترنت پر سرعت مجهز خواهن شد!

اینترنت را در همه ی شهر بصورت وای فای ارایه میکنیم!

اینترنت ۵G به زودی ارایه می شود!

کیفیت اینترنت را به سطح اول جهان میرسانیم!

نهادهای آی تی: مراقب قاچاق و گارانتی هستیم!

هر سال ۲۷ اردیبشهت ماه روزیست که مسولان از نوعی دولتی و خصولتی لیستی بلند پایه از کارکرد خود ارایه میدهند
بماند که این لیست شامل کارهای ست که صورت گرفته و نگرفته !هر چقدر بلندتر بهتر حالا این پروژه ها اجرا شده باشه یا نه مهم نیست مهم اینه که در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بگیم ما چقدر فعالیم و چقدر کار میکنیم و این حقوق بخور و نمیر ۱۰ میلیونی حقمونه!
لابد میگید مگه به همین راحتیه؟مگه کسی پیگیر کاراشون نمیشه؟اینم سوال هست آخه؟! چقدر سخت میگیرین واقعا! کی به نتیجه کار داره، شما بگو بزن بره پی کارش، اگرم کسی پرسید می‌تونی بگی چه نبود، قوانین مشکل داره، دانش فنی نیست، نیروی انسانی نداریم و از این مشکلاتی که خب دروغ هم نگفتین.

خب بریم سروقت یکی دیگه از آیین این روز جهانی

من عاشق کلنگ زنی هستم!وایسا منظورم کلنگ زنی ساختمون نیست ها!چون ما بنیه ی کافی این کاراو نداریم!کلنگ زنی که منظورمه جز دسته کارهای لوکسه!
مثلا فلان برج آی تی را میخوان یه جایی ایجاد کنن .خب با کلی دبدبه و کبکبه میری و کلی فلاش دوربین رو صورتت و یه کلنگ با پاپیون دستت میدن و میگن بزن و برو!نه نیاز داری ببینی این کلنگی که من زدم الان نفت قراره ازتوش بیاد بیرون یا آب!نه کسی بازخواستت میکنه!آخه تو فقط کلنگ زنی خب !
یکی دیگه از آیینی که در این روز برگزار میشه ! هدیه دادن به خبرنگارهاس!این بخششو همه دوس دارن!خب کی از هدیه بدش میاد!البته معمولا این بخش شامل اون دسته ی میشه که در طول سال پنبه ی مدیرو خوب زده باشن!البته نوع هدیه هم بستگی به میزان ارادت و تیترهایی است که در طول سال کار میشه!
به همین راحتی وقتی داری جرایدو نیگا میکنی می بینی ای دل غافل !ما در یه جایی زندگی میکنیم که اینهمه حال داره و بی خبریم!بابا این آمار و ارقامو که میبری رو چرتکه دیگه آمریکا و اروپا را نمی بینی!کم نیست که کلا همه ی فناوری هایی که اونا طی چندین سال پژوهش و تحقیق و سرمایه گذاری دارن یهویی ما داریم!
برای حسن خاتم این یاداشت یه توصیه ی به عالیجنابان مسول دارم و اینه که از رویاها تا واقعیت خیلی فاصلس !خب آدم یه شعری میاد تو ذهنش که میگه من رویایی دارم که غیر ممکن نیست!

logo-samandehi